مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: از زمان شروع جشن عاطفه ها در استان که از نیمه دوم مرداد ماه امسال شروع شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد مبلغی بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال کمک های مردمی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 27 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و نسل آینده ساز کشور و همچنین مساعدت این دانش آموزان به همکلاسی‌ها و همنوعان خود در سایر نقاط محروم استان می‌باشد.

وی ضمن ارائه گزارش از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سال جاری، گفت: امسال استقبال خیرین و نیکوکاران به ویژه دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها مثال زدنی است و هر سال که از برگزاری این جشن می‌گذرد این نوع مراسمات با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از شروع جشن عاطفه‌ها که از نیمه دوم مرداد ماه امسال شروع شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد مبلغی بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که همه این کمک‌ها بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

ظاهری عنوان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق سایت www.۳۳۸۰۸.ir و همچنین کد دستوری #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ مساعدت‌های خود را در جشن عاطفه‌ها به دست نیازمندان واقعی برسانند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار