مردم قزوین پس از برپایی نماز جمعه در آخرین روز فروردین ماه به‌منظور اعلام حمایت از اقدام تاریخی دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و برای قدردانی از تحقق «وعده صادق» راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰ 19 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، مردم ولایت‌مدار قزوین همگام و هم‌صدا با ملت ایران و بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه، ٣١ فروردین در حمایت از اقدام تاریخی دلاورمردان جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در مرکز استان از مسجدالنبی (ص) محل برگزاری نماز جمعه تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه برگزار شد.

قزوینی‌ها در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن استمرار جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» قدردانی کردند.

قزوینی‌ها در این راهپیمایی شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا حسین»، «حیدر حیدر» «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «سپاهی قهرمان تشکر تشکر» را سر دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی و تحقق عملیات «وعده صادق» خبر داد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار