مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فعالیت ۱۶۷۰ مدرسه و برپایی ۹۶۷۳ کلاس در سطح این استان، گفت: امروز ۲۵۰ هزار دانش آموز و ۱۷ هزار معلم وارد مدارس شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 23 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، در مراسمی که صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مسوولان دستگاه اجرایی در مدرسه متوسطه حاجی بهرامی برگزار شد، همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت به صدا در آمد و سال جدید تحصیلی به صورت رسمی در استان قزوین آغاز شد.

سیاهکالی مرادی در این مراسم اظهار کرد: از ویژگی‌های مدیر خوب در مدرسه، علم و ایمان و آگاهی است و مدیران باید قدرت نوآوری و تصمیم گیری و کنترل و قاطعیت داشته باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری جوانان را به ۳ امر تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش و تاکید کرده اند و قطعا موفقیت در این راه حاصل می‌شود چراکه آینده کشور در دستان دانش آموزان امروز است.

این مسوول با اشاره به فعالیت ۱۶۷۰ مدرسه و برپایی ۹۶۷۳ کلاس در سطح استان قزوین، گفت: امروز ۲۵۰ هزار دانش آموز و ۱۷ هزار معلم وارد مدارس شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به مدارس مقطع متوسطه و ۱۴ میلیارد تومان به مدارس عشایری استان جهت تامین تجهیزات و بروزرسانی امکانات به هنرستان‌ها تخصیص داده شد.

سیاهکالی مرادی از قبولی ۱۹۹ دانش آموز قزوینی در المپیاد‌های علمی و کسب ۹ مدال در ابن عرصه خبر داد و عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته ۴۶۱ دانش آموز مقطع ابتدایی که از تحصیل بازمانده بودند، شناسایی و به مدرسه بازگردانده شدند و در این بخش استان قزوین رتبه اول کشور را به دست آورد.

وی در پایان به اهدای ۵۵۰ دستگاه تبلت و ۲۷ لپ تاپ به مدارس ابتدایی استان اشاره کرد.
منبع/فازس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار