نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه در دورانی که غرب خوی وحشی‌گری خود را نمایان کرده بسیاری از ملت ایران برای کمک به یکدیگر بسیج شده‌اند گفت: کمک‌های مردمی ایران برای عبور از کرونا در کل دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۸۳۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 12 April 2020

محمدرضا ناصری یزدی در حاشیه دیدار با خانواده معظم دو شهید در استان یزد که منازل خود را برای تولید ماسک در استان اختصاص دادند اظهار داشت: مردم ایران با شیوع کرونا و مشکلاتی که به واسطه آن ایجاد شد، با کمک‌ها و همکاری‌های خود صحنه‌هایی را خلق کردند که در کل دنیا بی نظیر بود.

وی تصریح کرد: در دورانی که غرب خوی وحشی‌گری خود را به صورت کامل نمایان کرده و هیچ کسی در دنیا به کسی کمک نمی‌کند و حتی کشورها محموله‌های بهداشتی و درمانی دیگر کشورها را می‌دزدند، بسیاری از مردم ایران هر یک آنچه که داشتند را برای تولید ماسک، دستکش، لباس پزشکی و بسیاری موارد دیگر قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بود تصریح کرد: این که یک مادر شهید منزل خود را برای تولید ماسک قرار می‌دهد و همسایه‌ها و اقوام چرخ‌های خیاطی خود را می‌آورند و صبح تا شب به تولید ماسک مشغول می‌شوند، کار بسیار ارزشمندی است که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود.

ناصری یزدی با بیان اینکه در شرایط فعلی بخشی از جامعه با مشکلات مالی و معیشتی زیادی روبرو شده‌اند افزود: در این شرایط علاوه بر دولت، مردم هم وظایفی بر عهده دارند و باید به افرادی که نیازمند هستند کمک‌های مالی و معیشتی کنند تا این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه در ماه شعبان قرار داریم عنوان کرد: ماه شعبان و پس از آن ماه مبارک رمضان ماه‌های ارزشمندی است و باید تمام مردم در این ماه‌ها از خداوند رفع کامل این بیماری و مشکلات را بخواهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار