رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه :
خیران و حامیان شهرستان زرندیه سه واحد منزل مسکونی به سه خانوار نیازمند فاقد مسکن اهداء کردند.
کد خبر: ۸۰۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 19 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی سید شهاب الدین کاشی ، رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه خیران و حامیان یاوران کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان و اقشار کم‌بضاعت هستند، گفت: خیران و حامیان شهرستان زرندیه سه واحد منزل مسکونی به سه خانوار نیازمند فاقد مسکن اهداء کردند.

وی با اشاره به اینکه صدقات پرداختی مردم در سال جاری به نسبت مشابه سال قبل رشد داشته است، گفت: مردم شهرستان زرندیه طی سال جاری تا کنون 300 میلیون تومان به صورت صدقه به نیازمندان تحت حمایت کمک کردند.

وی افزود: پرداخت صدقه و کمک به نیازمندان یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که در دین مبین اسلام  به پرداخت آن تأکید شده است و  اعتقاد و فرهنگ دینی بالای مردم شهرستان سبب شده تا خود را موظف به پرداخت صدقه بدانند.

وی  در ادامه ضمن تشکر از خیران شهرستان گفت: تمامی وجوه دریافتی از خیران در زمینه رفع مشکلات عمرانی ، درمانی ، فرهنگی و تهیه جهزیه برای نو عروسان نیازمند هزینه شده است.

کاشی در پایان گفت: در حال حاضر 1357  خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه هستند که  علاوه بر استفاده از  تمامی خدمات حمایتی ، بیش از  4/2  میلیارد  تومان  نیز به عنوان کمک معیشت (مستمری) به حسابشان واریز شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار