مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های برجسته شهید مطهری (ره) مقابله با افکار ضد دین و دفاع از ارزش ها و اهداف نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۷۴۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 06 May 2019

حجت الاسلام حسین طیبی فر در همایش مربیان عقیدتی سیاسی سپاه یزد افزود: شهید مطهری (ره) همواره با اندیشه های انحرافی و التقاطی برخورد می کرد.
وی ادامه داد: این شهید در طول زندگی خود بر حسب نیاز با تالیف کتاب های مختلف برای خدمت به مردم و نسل جوان و ارتقای سطح آگاهی های آنها با همه وجود اقدام داشت.
این مسئول بیان داشت: شهید مطهری (ره) در تمام میدان ها جدی از دین و اهداف نظام و انقلاب دفاع جانانه می کرد و هیچ لحظه ای دست از وظایف انقلابی خود بر نمی داشت.
طیبی فر یادآور شد: باید فرهنگیان و مربیان افکار والای این شهید را بشناسند و برای مقابله با اندیشه های انحرافی فعالیت کنند که آینده نظام در گرو عمل به اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان در گرو عمل به وظایف دینی، انقلابی و منویات مقام معظم رهبری است و تعلل نسبت به آنها گناهی نابخشودنی است.
مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تکریم ارزش های والای انقلاب و نظام اسلامی باید همیشه در بین مردم و مسئولان در اولویت باشد .
طیبی فر به نقش مربیان عقیدتی سیاسی در عمل به وظایف خود در بصیرت افزایی و ارتقای معرفت بسیجیان در برابر هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد.
هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 اردیبهشت آغاز شده است.
استان یزد 300 هزار بسیجی و یک هزار مربی دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار