رئیس هیات بدمینتون استان یزد از واگذاری میزبانی مسابقات بدمینتون رنکینگ کشوری در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 22 December 2016
به گزارش تابناک یزد،حسن ضرابی زاده  افزود: این مسابقات با حضور 150 ورزشکار از سراسر کشور از هفتم آذرماه به مدت سه روز در سالن ورزشی شهید آیت الله صدوقی (ره) یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مسابقات تمامی ملی پوشان و برترین های بدمینتون ایران از استان های مختلف حضور خواهند داشت که در طول برگزاری رنکینگ در چارچوب مقررات فدراسیون با هم به رقابت می پردازند.
رئیس هیات بدمینتون استان یزد در ادامه در خصوص فعالیت های این هیات گفت: تاکنون یکهزار و 700 ورزشکاران در این رشته در یزد و مناطق و شهرستان های استان در رده های مختلف سنی سازماندهی شده اند.
ضرابی زاده با بیان اینکه با شروع بکار هیات جدید بدمینتون استان یزد در سال 1392 تاکنون در این مدت تعداد ورزشکاران از حدود 50 نفر فزونی یافته بر تداوم برنامه های فرهنگی و ورزشی برای ارتقای این رشته تاکید کرد.
وی گفت: در 2سال گذشته با برگزاری سه دوره کلاس مربیگری 75 مربی به جمع 10 مربی کارت دار قبلی اضافه شده و تعداد آنها در سطح استان به یکصدنفر در 10 شهرستان استان رسیده که به فعالیت مشغول هستند.
این مسئول گفت: مقام اول نوجوانان و سوم خردسالان کشور در سالجاری ، دعوت یک بازیکن به اردوی تیم ملی ، حضور 2 بازیکن در اردوی استعداد یابی ملی و حضور 2تیم استان در لیگ دسته اول کشور ازبین هشت تیم شرکت کننده از فعالیت های هیات استان است.
ضرابی زاده گفت: میزبانی مسابقات لیگ دسته اول در یزد و اردکان ، مسابقات رنکینگ بزرگسالان کشور با حضور تمامی ملی پوشان کشور ، میزبانی مسابقات دانشگاه های کشور و مسابقات سازمان تامین اجتماعی از دیگر موفقیت های هیات است.
وی افزود: جایگاه بدمینتون در سطح کشور در سالهای اخیر و فعالیت هیات جدید که در رده آخر کشور بود هم اکنون در رده دهم کشور و بین 14 هیات اولویت دار اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است.
رئیس هیات بدمینتون استان یزد گفت: در این هیات چیزی به نام مشکل از لحاظ مالی وجود ندارد همه جامعه هدف یک دل و همراه به فعالیت مشغول هستند و در سنین پایه در تمامی شهرستانهای استان در تابستان مدرسه بدمینتون برگزار شده و منتخب این مدارس مشغول به تمرین برای مسابقات انتخابی کشور هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار