کد خبر: ۲۲۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 07 May 2016
به گزارش تابناک یزد، روزنامه قانون نیز در گزارشی به اظهارات اخیر رئیس جمهور می پردازد.

این روزنامه در این گزارش نوشته: «
اين اقليت آفندي اقتدارگرا مدت‌هاست هر فردي كه بر خلاف منافع‌شان سخن بگويد ضد ولايت مي‌خوانند و امروزه به سراغ سخنان رئيس‌جمهور رفتند تا روحاني را نيز در مقابل حضرت‌آيت‌ا... خامنه‌اي قرار دهند.آنها سخنان رئيس‌جمهور در ديدار معلمان را به اهرمي‌براي زمين زدن رئيس‌جمهور تبديل كرده ‌اندو سعي دارند او را خارج از خط ولايت نشان دهند.آنهايي كه اين رفتار را داشته اند در طول اين سال‌ها نشان دادند كه بيشترين ضربه را به مقدسات زده‌‌اند و حال دنبال انتقام از مردمي‌هستند كه به حضور آنها در عالم سياست ايران«نه»گفته‌اند.
نكته جالب اين سناريو آنجاست كه وقتي همه شاهد بودند، در آن يازده روز خانه‌نشيني اين جريان، زبان در كام فرو بردند و دوراني كه آن مرد در برابر فرمان رهبري نظام، مبني بر عدم جابه‌جايي ‌سازمان حج و زيارت(دوران ري شهري) سرباز مي‌زد، اين جماعت مي‌گفتند نامه گم شده است و اين گونه فرمايشات معظم‌له را اجرا نمي‌كردند! حال كه روحاني در قالب رياست‌جمهوري ايران اسلامي‌ اظهار نظري را از تريبون‌هاي رسمي‌كشور بيان كرده است، وي را مخالف بيان رهبري مي‌خوانند.

تفتيش به سبك نوين!

اقليت آفندي، براي پوشش اقدامات خود و زير سوال بردن ديگران همواره از جايگاه ولايت فقيه خرج كرده‌اند وزماني كه قصد داشتند فرد يا جرياني را زمين بزنند، او را مخالف رهبري معرفي مي‌كردند. مدتي بود‌هاشمي‌رفسنجاني را براي عقيده‌اي كه داشت مورد حمله قرار مي‌‌دادند و امروز نيز نوبت تفتيش عقايد به روحاني رسيده‌است.فردي كه در زمان حل مشكلات اقتصادي، گنديدن سيب زميني‌ و پرتقال،توئيت مقام سعودي،حمله سگ اوباما به گربه پوتين، رئيس‌جمهور است ولي زماني كه جمله اي براي دفاع از حقوق مردم به زبان بياورد، به چهارميخ كشيده مي‌شود!به نظر بايد قانون اساسي را بازنويسي و در آن وظايف رئيس‌جمهور را تبيين كنند كه اين گونه ابهامات پيش نيايد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار