سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد،به دنبال سفرهای دوره‌ای خود به شهرستان‌های استان یزد، به خاتم سفر کرد.
کد خبر: ۱۷۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 29 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان خاتم با حضور در منزل شهدای شاخص شهرستان خاتم با خانواده شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ابتدای سفر خود به خاتم، مورد استقبال مسئولان، فرماندار و امام جمعه مروست قرار گرفت.

میرمحمدی سپس با خانواده شهید حمید تقی‌زاده رحمت‌آباد که در سال 63 در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده بود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار بر رفع مشکلات مردم مروست به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد.

استاندار یزد در ادامه سفر خود به منزل پاسدار شهید، حسین میرزایی در منطقه هراورجان رفت و در این دیدار بر رفع مشکلات خانواده شهدا و جانبازان تاکید کرد.

شهید حسین میرزایی در سال 73 در منطقه پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

میرمحمدی همچنین با حضور در گلزار شهدای هرات، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدای هرات، ادای احترام کرد.

وی پس از آن در حضور در منزل شهید بسیجی، محمدجواد خدادادی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد و بر توسعه شهرستان خاتم در همه زمینه‌ها و رفع مشکلات مردم مناطق هرات و مروست تاکید کرد.

شهید محمدجواد خدادادی در سال 89 در شهر اهواز و در منطقه اجرای رزمایش به شهادت رسید.

استاندار یزد همچنین پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان خاتم با حضور در فرمانداری این شهرستان در شورای اداری خاتم حضور یافت و از زبان مسئولان و مدیران شهرستان، با مشکلات مردم و منطقه از جمله کمبود اعتبارات، کنترل آب‌های زیرزمینی با نصب کنتور هوشمند، توجه به امور زیربنایی، نبود راه‌آهن و جاده‌های مواصلاتی مناسب و توجه به حوزه و بهداشت و درمان آشنا شد.

به گزارش فارس، همزمان با سفر استاندار یزد به شهرستان خاتم، 22 هیئت از مدیران استان با 79 خانواده شهدای این شهرستان دیدار کردند همچنین از برخی پروژه‌های شهرستان‌ خاتم در مناطق مختلف استان بازدید کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار