کد خبر: ۱۶۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 23 January 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از طرح برخورد با تورهای غیر مجاز توسط بازرسین و یگان حفاظت میراث فرهنگی خبر داد.


"سيد مصطفي فاطمي" در اين خصوص افزود: این طرح به منظور جلوگیری از فعالیت‌های سودجویانه برخی از افراد است که از طریق فضای مجازی اقدام به فروش تورهای داخلی می‌كنند و هیچ گونه پاسخ‌گویی در برابر مشتریان و سازمان میراث فرهنگی ندارد، به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: از آنجا که برخورد با این گونه متخلفان در حیطه وظایف معاونت گردشگری است، لذا تاکنون نيز چهار تور داخلی متوقف و با مجریان آنها برخورد شده است و با همکاری اماکن و نیروی انتظامی نیز تعدادی از واحد‌های غیر مجاز در این زمینه اخطار پلمپ گرفته‌اند.

فاطمی از مردم استان نیز که قصد مسافرت دارند خواست تا تمام تورهای داخلی و خارجی خود را از طریق دفاتر خدمات مسافرتی مجاز تهیه كنند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند.

اين مسئول بیشترین تورهای غیرمجاز در استان را به مقصد مشهد مقدس اعلام كرد و افزود: هرگونه تور داخلی بایستی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی باشد و در غیر این صورت تور غیر مجاز تلقی خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار