شركت توزيع نيروي برق استان يزد از ميان شركت هاي توزيع برق سراسركشور ، رتبه نخست ارزيابي عملكرد سال ۹۳ را از آن خود كرد.
کد خبر: ۱۶۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد گقت : اين ارزيابي بر اساس شاخص­هاي عمومی ارزيابي  عملكرد شرکت­های توزیع نیروی برق كشور توسط وزارت نيرو صورت گرفت و در آن پنج بعد اساسي و سيزده محور شامل رضایت ذینفعان بیرونی ، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، تامین محصول استاندارد، مديريت مالي، بنگاهداري اقتصادي ، بهبود بهره برداري، مديريت مصرف ، توسعه  در بخش های زیرساخت، مدیریت ، منابع انسانی ، دانش و فناوری و اهتمام بر پیاده سازی دولت الکترونیک و تامين ايمني، بهداشت و محیط زیست مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

مهندس محمدرضا صحتي با ابراز خرسندي از كسب مقام نخست در اين ارزيابي اظهار داشت : پيشتاز بودن در خدمات الكترونيك ،  كاهش مراجعات مردمي و امكان دسترسي راحت وسريع خدمات ، از شاخص هاي مهم اين شركت در زمينه دولت الكترونيك است.

وي به فرآيندمحور بودن كارها و سيستمي شدن فعاليت هاي در سازمان اشاره داشت و افزود: استفاده از سيستمهاي مكانيزه جامع مالي ، مشتركين و بهره برداري ،‌ سامانه متمركز اطلاع رساني و پرداخت الكترونيك قبوض كارآيي و سرعت را ارتقاء داده و  منجر به تامين رضايت مشتركين شده است .

مهندس صحتي به واگذاري خدمات شركت به بيش از 80 دفتر خدمات پيشخوان دولت در سطح استان اشاره داشت و خاطرنشان ساخت :  استقرار زیر ساختهای پرداخت غير حضوري قبوض ، موجب شد تا در حال حاضر گرایش حداکثری تمایل  مشتركين استان يزد به سمت پرداخت غیرحضوری را شاهد باشیم.

اين مقام مسئول به  پاسخگويي مكانيزه به شكايات و درخواستها و كاهش سرانه و زمان پاسخگويي اذعان داشت و يادآور شد: مكانيزه شدن فرآيندها ،‌زمان و نحوه پاسخگويي را بسيار ارتقاء داده و دريافت و پيگيري درخواستها و شكايات از طريق نرم افزار به صورت كاملا الكترونيكي و از طريق پيامك به مشتركين ارسال مي شود.

مهندس صحتي با بيان اينكه سيستم مديريت ارتباط با مشتريان ، براي نخستين بار در مجموعه وزارت نيرو توسط اين شركت پياده سازي شده است افزود:  در سيستم مدیریت ارتباط با مشتری يا همان CRM ، علاوه بر بررسی و تجزیه و تحلیل نيازهاي مشتركين ،  ايده ها وديدگاههاي آنان در برنامه ريزي هاي سازمان لحاظ خواهد شد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در بخش ديگري از سخنانش ، فعاليت هاي حوزه مديريت مصرف را تشريح كرد و در اين باره گفت :  جلب مشاركت مشتركين صنعتي و كشاورزي در برنامه هاي مديريت پيك بار ، برگزاري همايش تجليل از بانوان برگزيده استان در سال های متوالي و برپايي سمينارها متعدد براي مديران انرژي صنايع، مدارس ،معلمان از جمله اين فعاليت ها است.

وي به فعاليت هاي انجام شده در حوزه كاهش تلفات شبكه  اشاره داشت و خاطرنشان ساخت: بهره گيري از ترانسهاي كوچك ،  كاهش طول فيدرهاي فشار ضعيف ، تعديل بار فيدرهاي فشار ضعيف و پستهاي توزيع  ، شناسايي و فع اتصالات سست  ، بررسي و اصلاح سيستم زمين   در كاهش تلفات موثر واقع شده است.

مهندس صحتي تبديل شبكه هاي هوايي مسي  به كابل خودنگهدار  براي كاهش سرقت شبكه و تلفات را از شاخص هاي حوزه بهره برداري برشمرد.

 وي مكانيزه كردن و اتوماسيون اطلاعات شبكه هاي توزيع با هدف دسترسي سريع به محل عيب ، مديريت وضعيت شبكه ها،  كاهش نرخ خاموشي و درنتيجه افزايش رضايت مردمي را  از ديگر اقدامات حوزه بهره برداري و نگهداري از شبكه ها برشمرد.

مهندس صحتي افزود:  ارتقاء سرويس شبكه به روش خط گرم  براي رسيدن به ميزان خاموشي ناچيز و و افزايش پايداري شبكه از برنامه هاي اصلي سازمان به شمار مي رود.

شایان ذکر است در پانزدهمین همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو ، معاونین وزارت نیرو ، مدیران ستادی و مدیران عامل شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو حضور داشتند .

گفتنی است در آئین تقدیر از برگزیدگان این همایش ، مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو با اعطاء تندیس و لوح تقدیر به مهندس محمدرضا صحتی ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  از عملکرد این شرکت در دستیابی به اهداف سالیانه قدردانی کرد .

قدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار