مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد آغاز شد و از قبل شروع مراسم شعارهای الله اکبر در تمام استان یزد طنین انداز شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 12 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم یزد آغاز شد.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور یزد از بالغ بر یک ساعت پیش از ساعت شروع راهپیمایی در میدان آزادی و میدان شهید بهشتی(ره) یزد گردهم آمدند و منتظر ماندند که با شروع راهپیمایی در کنار یکدیگر این مسیر را حرکت کرده و در این راهپیمایی حاضر شوند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پیش از شروع مراسم شعارهای الله‌اکبر الله‌اکبر سر می‌دادند و با تکان دادن پرچم‌های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران همبستگی خود در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را اعلام کردند.

در بخشی از خیابان فرخی و حد فاصل میدان آزادی تا میدان شهید بهشتی(ره) پیش از شروع راهپیمایی مراسم جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور مردم برگزار شده بود.

در بخشی از مسیر دختران سرزمین ایران با شال‌های بز و سفید و قرمز، به گونه‌ای در کنار یکدیگر ایستاده بودند که پرچم بزرگ انسانی تشکیل شده بود و جلوه بسیار خاص و ویژه‌ای به این مسیر داد.

همچنان از خیابان‌های اطراف مسیر میدان آزادی از جمله خیابان شهید مطهری، بلوار طالقانی و بلوار شهید صدوقی(ره)، جمعیت قابل توجهی در حال حرکت به سمت میدان آزادی هستند تا بتوانند با دیگر هموطنان خود چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلابشان را جشن بگیرند.

قرائت دعای سمات پیش از شروع راهپیمایی در یزد

تعدادی از مردم یزد پیش از شروع راهپیمایی با حضور در میدان شهید بهشتی و میدان آزادی یزد اقدام به قرائت دعای سمات کردند.

همچنین پس از دعای سمات، دعای سلامتی و دعای فرج امام زمان(عج) توسط مردم مومن و ولایت‌مدار دارالعباده یزد قرائت شد.

شرکت‌کنندگان پس از پایان این مراسم با شعار محکم و کوبنده مرگ بر آمریکا راهپیمایی خود را آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به جمع راهپیمایان پیوست

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دقایقی پیش و در لحظات ابتدایی راهپیمایی 22 بهمن یزد، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در صفوف مردم و پیشاپیش همه در راهپیمایی شرکت کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر داد.

حضور استاندار یزد در جمع راهپیمایان

مهران فاطمی استاندار یزد همزمان با آحاد مردم شریف دارالعباده یزد با حضور در مسیر راهپیمایی، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

استاندار یزد را در این مراسم جمعی از مسئولان استان از جمله فرماندار و تعدادی از معاونان همراهی می‌کنند، استاندار یزد با حضور دراین مراسم با حضور در بین مردم، در کنار آنها راهپیمایی را ادامه داد.

جشن پیروزی انقلاب در مسیر راهپیمایی یزد برگزار شد

مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور چهره‌های شناخته شده صدا و سیمای یزد در مسیر راهپیمایی 22 بهمن یزد برگزار شد.

این مراسم از لحظات ابتدایی راهپیمایی آغاز شد و در طول مراسم انجام می‌شود.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر راهپیمایی

یکی از رسم‌های زیبای مردم یزد در راهپیمایی 22 بهمن و سایر راهپیمایی‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مانند ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار(ع) است.

این ایستگاه‌ها به شرکت کنندگان در راهپیمایی، چای، شیرینی، آب و شربت صلواتی تعارف می‌کردند و با این کار به مردم حاضر در این مراسم باشکوه و دشمن‌شکن خدمت‌رسانی می‌کردند.

حضور پرشور مردم زارچ در راهپیمایی 22 بهمن

مردم شهرستان زارچ هم امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اعلام کردند که همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب خواهند ماند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهدافش دست پیدا کند.

جمعی از افرادی که در این راهپیمایی حضور داشتند با در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام کردند که راهپیمای پرشور زمینه حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات 11 اسفند است.

سرود انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن یزد قرائت شد

گروه‌های سرود دانش‌آموزی استان یزد در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور در مسیر راهپیمایی، اقدام به اجرای سرودهای انقلابی کردند.

در این مراسم گروه‌های مختلف سرود در نقاط مختلف حضور پیدا کرده و سرودهای خود را با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی یزد اجرا کردند.

مردم بهاباد حمایت خود از آرمان‌های انقلاب را اعلام کردند

مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد با حضور پرشور خود در مسیر راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

مردم بهاباد در طول مسیر راهپیمایی شعارهای انقلابی سر دادند و اقدامات ضد انسانی و تروریستی دشمنان اسلام و انقلاب  و در راس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و کشتار مظلومانه مردم غزه را محکوم کردند.

قرائت زیارت عاشورا و دعای آل یاسین، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پاسخگویی به سوالات شرعی مردم بهاباد از دیگر برنامه‌های راهپیمایی امروز در این شهرستان بود.

شعار مرگ بر آمریکا در آسمان ابرکوه طنین‌انداز شد

راهپیمایی 22 بهمن ابرکوه با حضور بسیار پرشور مردم و مسئولان برگزار شد و مردم شعار مرگ بر آمریکا را یکصدا در این مراسم طنین‌انداز کردند.

مردم ابرکوه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن، اقدامات ضد انسانی آنها در برابر مظلومان جهان را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ابرکوه با سردادن شعارهایی تاکید کردند که هیچ زمانی فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند و همیشه پشتیبانی خود از ولایت فقیه و انقلاب را حفظ می‌کنند.

همراهی مسئولان و نظامیان با مردم در راهپیمایی 22 بهمن یزد

یکی از ویژگی های امروز راهپیمایی یزد حضور پرشور مردم ولایتمدار دارالعباده بود که منجر به پرشدن خیابان های مختلف منتهی به مسیر راهپیمایی شد.

در طول این مسیر علاوه بر مردم، مسئلوان هم با حضور در جمع مردم همبستگی خود با مردم را اعلام کردند و همگام با آنها شعارهای مرگ بر آمریکا سردادند.

در طول این مسیر، سپاهیان و نیروی انتظامی هم همراه با مردم در طول مسیر حرکت می کردند و تاکید کردند که صف

حضور یکپارچه هنرمندان یزدی در راهپیمایی 22 بهمن

جمع قابل توجهی از هنرمندان استان یزد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن یزد، پشتیبانی و حمایت جامعه هنرمندان استان از ولایت و نظام را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا به گوش جهانیان رساندند.

علاوه بر حضور منسجم هنرمندان در راهپیمایی، حضور برخی از مسئولان فرهنگی و هنری استان یزد هنرمندان را همراهی می‌کردند.

حضور پیروان اقلیت‌های مذهبی در راهپیمایی

تعدادی از پیروان اقلیت‌های مذهبی یزد با لباس‌های خاص خود در راهپیمایی 22 بهمن یزد حضور پیدا کردند و همراه و همگام با سایر مردم، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

در طول 40 سال انقلاب اسلامی ایران، اقلیت‌های مذهبی بدون هیچ مشکلی در کنار مسلمانان و سایر مردم زندگی می‌کنند و این موضوع قطعا یکی از دستاوردهای انقلاب برای آنها است.

پاسخ کوبنده ورزشکاران یزد به گستاخی استکبار جهانی

تعدادی از ورزشکاران یزد در رشته‌های مختلف با حضور یکپارچه خود در مسیرهای راهپیمایی، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان مستکبر جهانی زدند و نشان دادند که در هر شرایطی پشتیبان نظام و ولایت هستند.

ورزشکاران یزدی در گروه‌های مختلف با لباس‌های متحد‌الشکل و لباس‌های شخصی در این مراسم شرکت کردند و نشان دادند که آنها هم به مانند سایر گروه‌های مردمی در تمام عرصه‌های انقلاب حضور منسجم دارند.

خیابان‌های شاهدیه یزد مملو از عاشقان انقلاب

همزمان با سراسر کشور، مردم نقاط مختلف شاهدیه با مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن، پشتیبانی خود از انقلاب و ولایت را اعلام کردند.

در این مراسم مردم شهر شاهدیه با سردادن شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس اعلام کردند که همیشه پشتیبان ولایت خواهند ماند و در برابر توطئه‌های استکبار جهانی سر خم نمی‌کنند.

مردم مهریز سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

راهپیمایی پرشور و صلابت مردم مهریز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

مردم شهرستان مهریز امروز با حضور در مسیر راهپیمایی، بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری را اعلام کردند.

در این راهپیمایی مردم شهرستان مهریز با سردادن شعارهایی، اعلام کردند که تا آخر پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی آن ایستادند و دست از پشتیبانی ولایت فقیه بر نمی‌دارند.

مردم شهرستان مهریز تاکید کردند که توطئه‌های دشمنان برای آنها محرز است و با پیروزی از ولی فقیه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها را نقش برآب می‌کنند.

اعلام مجدد حمایت مردم خاتم از آرمان‌های انقلاب و نظام

مردم ولایت‌مدار شهرستان خاتم راهپیمایی 22 بهمن خود را با شور و خاص بسیاری انجام دادند.

در این راهپیمایی، تعداد زیادی از شهروندان خاتم با حضور در محل‌های راهپیمایی، اعلام کردند که همیشه پشتیبان ولی فقیه و انقلاب باقی می‌مانند و هیچ زمانی دست از حمایت انقلاب بر نمی‌دارند.

مسئولان ارشد شهرستان یزد از امام جمعه و فرماندار تا دیگر مسئولان از دقایق ابتدایی همراه با مردم در راهپیمایی حضور پیدا کردند و شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در پایان این مراسم، بیانیه پایانی راهپیمایی قرائت شد و مردم با شعارهای کوبنده خود، حمایت‌های خود از آرمان‌های انقلاب و اسلام را اعلام کردند.

حضور پرشور مردم در خیابان‌های منتهی به میدان امیرچقماق

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یزد به حدی پرشور بود که خیابان‌های منتهی به میدان امیرچقماق یزد مملو از جمعیت بود و شرکت‌کنندگان در خیابان‌های امام و قیام ایستاده بودند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز تاکید کردند که هرآنچه این مسیر شلوغ باشد و دیگران آمده باشند، تکلیف از دوششان برداشته نمی‌شود و همه مردم یزد و ایران با حضور خود، پاسخی محکم به گزافه گویی های ترامپ و دیگر مستکبران جهان می دهند.

بیانیه راهپیمایی 22 بهمن در یزد قرائت شد

بیانیه راهپیمایی پرشور مردم یزد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرائت شد.

در پایان برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن، بندهای بیانیه 22 بهمن به صورت کوبنده و با تاکید بر اقتدار انقلاب اسلامی و ملت همیشه بیدار ایران قرائت شد.

پس از پایان هر بند، شرکت کنندگان در راهپیمایی تکبیر سر می‌دادند و یک صدا الله اکبر الله اکبر می‌گفتند و به این وسیله بندهای این بیانیه را تایید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار