دبير شوراي راهبري توسعه مديريت استان:
دبير شوراي راهبري توسعه مديريت استان از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان يزد خواست تا با ايجاد انگيزه، زمينه‌ساز مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش‌رو شوند و گفت: دبيرخانه جشنواره شهيد رجايي استان تا دوره بعدي پويا بوده و علاوه بر ارزيابي دستگاه‌ها، ارزيابي مديران را نيز در دستور كار خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱ 01 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دهقاني‌زاده در ششمين نشست اين شورا كه صبح روز گذشته در تالار كوثر استانداري يزد برگزار شد با بيان اينكه دستگاه‌هاي اجرايي يكي از مهمترين نقش‌ها را در افزايش مشاركت حداكثري مردم در انتخابات دارند، تاكيد كرد: مديران بايد با ايجاد انگيزه، زمينه ساز مشاركت حداكثري مردم در انتخابات شوند.
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي يزد با اشاره به اينكه دبيرخانه جشنواره شهيد رجايي استان تا دوره بعدي به صورت پويا به كار خود ادامه مي‌دهد، گفت: ارزيابي اين دبيرخانه مقطعي نيست و علاوه بر ارزيابي دستگاه‌هاي اجرايي، ارزيابي مديران را نيز در دستور كار خود قرار داده است.
دهقاني‌زاده با بيان اينكه چتر جشنواره شهيد رجايي به اندازه كافي گسترده و ارزيابي‌ها به صورت مشاركتي به مفهوم واقعي صورت مي‌گيرد، اظهار داشت: سطح و سطوح اين جشنواره با روي كار آمدن دولت سيزدهم متفاوت‌تر از قبل شده و انگيزه‌هاي لازم را در دستگاه‌هاي اجرايي براي خدمت‌رساني بهتر و تغيير در رويه‌هاي ارايه خدمات ايجاد كرده است.
دبير شوراي راهبري توسعه مديريت استان با توجه به تدوين پيش‌نويس آيين‌نامه ارزيابي مديران از سوي سازمان امور اداري و استخدامي كشور، افزود: از موضوعات جدي و مورد پيگيري در اين دوره، ارزيابي مديران است.
دهقاني‌زاده با تاكيد بر اينكه در سطوح مديريتي افراد بايد اصل تحول را قبول داشته و به دنبال ايجاد تحول در راستاي خدمت‌رساني بهتر به مردم باشند، اظهار داشت: بايد بتوانيم مديراني تحول خواه در صدر دستگاه‌هاي اجرايي داشته باشيم تا به نحو احسن سياست‌هاي دولت مردمي را در استان پياده كنيم.
به گفته وي، مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد اتفاقات و اقدامات خوبي را در سطح جامعه رقم بزنند و در پايان گزارش‌هاي اميدواركننده‌اي به مردم ارايه دهند.
رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان با اشاره به اينكه دولت به دنبال تقويت منابع انساني دستگاه‌هاي اجرايي بوده و مجوزهاي استخدامي نيز در اين راستا در حال صادر شدن است، ابراز اميدواري كرد: استان يزد نيز از اين سهميه‌ها استفاده لازم را ببرد و در طرح شهيد زين‌الدين كه سهميه خاصي براي استان با پيگيري‌هاي استاندار يزد در نظر گرفته شده است، پس از برگزاري آزمون افراد جذب دستگاه‌هاي اجرايي خواهند شد.
شايان ذكر است، در اين نشست تحليلي از وضعيت نيروي انساني در اداره‌كل آموزش و پروش استان و گزارشي از تجارب پياده‌سازي نظام مديريت عملكرد سازماني شركت توزيع نيروي برق استان يزد ارايه شد. گفتني است؛ ارايه گزارش آخرين وضعيت مربوط به مجوز استخدام و به كارگيري جوانان مومن، نخبه، متخصص، انقلابي و تحول‌خواه( طرح شهيد زين‌الدين) از جمله دستوركارهاي ششمين نشست شوراي راهبري توسعه مديريت استان بود كه به آن پرداخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار