رئیس اداره صمت شهرستان میبد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا آغازو تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 12 December 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حجت الله خلیلی با بیانِ شفافِ این طرح گفت: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر فروشگاه‌های مواد غذایی، بنک داران، بازار میوه، آجیل و شیرینی(درخصوص شیرینی کماکان دربعضی فروشگاهها،وزن جعبه کم نمی شود)، گل و گیاه ،توسط بازرسین اتاق اصناف ،صمت و جهاد کشاورزی و حتی درقالب گشت های مشترک از ۱۸ آذرتا ۳۰ آذر ادامه می یابد.

وی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار شب یلدا انجام می گیرد.

رییس کمیسیون نظارت بر اصناف گفت: با توجه به اختیارات قانونیِ اداره تعزیرات حکومتی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و با تکرار تخلفات به تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم خواهند گردید.

به گفته خلیلی اتحادیه‌های صنفیِ مربوطه ضمن اطلاع رسانی باید در این ایام به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند و مردم شریف شهرستان میبد نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و تعزیراتی می‌توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات www.124.ir و یا از طریق تلفنهای ۳۲۳۳۵۴۰۰ ،۳۲۳۲۵۴۵۶ و ۳۲۳۵۲۰۰۶ انتقال دهند تا با اولویتِ رسیدگی،اقدامات لازم صورت گیرد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار