معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد از فعالیت 27 پست ایمنی و سلامت در سطح جاده های اصلی این استان در آستانه سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 07 March 2015
فعالیت 27 پست ایمنی و سلامت در استان یزدبه گزارش تابناک یزد، حامد صدیقی گفت: این پست های ایمنی با حضور اعضای داوطلب برای کمک به مسافران در جاده های استان فعالیت می کنند .

وی فعالیت پست های ایمنی را تامین امنیت روانی و کاهش تلفات انسانی مسافران و ﺗﺮوﻳﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از طریق ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ آﮔﺎﻫﻲ ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ مردم در اﻣﺮ ﺣﻮادث و ﺳﻮاﻧﺢ ذکر کرد.

این مسوول به سایر برنامه های این جمعیت در سال جدید اشاره و اهم آنها را برگزاری دومین جشنواره ملی عکس و فیلم بشردوستی با تاکید بر اهداف سازمان جوانان هلال احمر اعلام نمود.

صدیقی گفت: به منظور مشارکت هموطنان در افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و نیز فرهنگ سازی و آموزش فعالیت های امدادی و بشردوستانه دومین جشنواره ملی عکس و فیلم با موضوع همیاری ، نوع دوستی و کمک در ایام نوروز در دو گروه سنی کودکان ، نوجوانان و جوانان برگزار می شود .

وی اظهار داشت: تهیه بسته آموزشی امدادی، بشردوستانه، ترافیکی، تهیه لوح فشرده صوتی با مضامین ایمنی و سلامت مسافرین، برپایی فضای دوستدار کودک در کنار برخی از پستهای سطح استان و تولید و تکثیر لوح فشرده دوستانه (حاوی 14 قطعه آهنگ کودکانه با مضامین اصول و اهداف هلال احمر) پیش بینی شده است .

این مسوول احداث ایستگاه های سلامتی جهت انجام تست قند خون، کنترل فشار خون،نصب خیمه های نماز و برپایی نماز جماعت و برگزاری کمپین (بسیج اطلاع رسانی) سفر ایمن و سالم را ازجمله دیگر برنامه های معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد عنوان کرد.

صدیقی گفت: تمامی فعالیت های هلال احمر در بخش های مختلف با هدف ایمنی و سلامتی مسافران و تامین رفاه و آسایش آنها می باشد .

روزانه 200 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان یزد تردد می کنند که تردد این تعداد خودرو در آستانه سال جدید و نیمه اول فروردین هر سال افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار