رئیس کمیسیون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد از تشکیل دبیرخانه دائمی شهرهای خواهر خوانده در شهرداری یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 13 June 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در جلسه کمیسیون گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده در این کمیسیون، مقرر شد دبیرخانه دائمی شهرهای خواهر خوانده در شهرداری یزد تشکیل شود هدف از تشکیل این دبیرخانه، توسعه روابط شهر یزد و شهر های خواهر خوانده و استفاده از ظرفیت خواهرخوانده ها می باشد.
 
رئیس کمیسیون گردشکری میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در این دبیرخانه کارگروه ها  و کمیته های مختلفی از جمله کارگروه های تبلیغات و معرفی،  تشریفات و روابط بین الملل، گردشگری و فرهنگی، اقتصادی و بازرگانی، پژوهشی و امنیتی تشکیل می شود.
 
وی افزود: دبیر تمام این کارگروه ها به عهده سازمان های مختلف شهرداری مرتبط با ماهیت هر کارگروه و ریاست کل دبیر خانه نیز شهردار خواهد بود، در این اقدام علاوه بر اینکه از ظرفیت سازمان های شهرداری استفاده می شود، سایر نهاد ها و ارگان های دیگر شهر یزد نیز با حضور در این کار گرو ها تعامل بیشتری را با شهرداری خواهند داشت.
 
حقیرالسادات در خصوص سالروز گرامیداشت ثبت میراث جهانی در ۱۸ تیر ماه گفت: مقرر شد شهرداری با میراث فرهنگی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشد همچنین نامه دعوت به تمام خواهرخوانده های یزد جهت حضور شهردار، شورای شهر و سفیران آن‌ها در یزد در این مناسبت ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار