اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در بخش استانی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار و طی آن 37 نفر از برگزیدگان تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 29 April 2023

مریم حسن‌پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در حاشیه این رویداد اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام خانواده طلاب و روحانیون جهت شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در شهریور ۱۴۰۱ منتشر و طی آن ۳۲۰ نفر از سراسر استان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: مرحله سطحی سنجی این مسابقات که در سه بخش طلاب خواهر، فرزندان طلاب خواهر و برادر، همسران طلاب برادر بود در آذرماه توسط داوران مجرب برگزار و در نهایت ۱۴۶ نفر از داوطلبان مورد تأیید جهت حضور در مرحله استانی مسابقات قرار گرفتند.

حسن‌پور اذعان کرد: مرحله استانی مسابقات به صورت غیرحضوری برای شهرستان‌ها و به صورت حضوری برای شهرستان یزد برگزار و در مجموع ۳۷ نفر حائز رتبه اول تا سوم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتاب‌خوانی و نقاشی، شدند.

وی یادآور شد: این جشنواره به همت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت مسابقه با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده‌های طلاب حوزه‌های علمیه برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار