بلند قامتان زرد پوش یزدی تمرینات خود را برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۳ از روزهای پایانی هفته قبل در مجموعه اختتصای شهداب یزد آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 09 April 2023

تیم والیبال شهداب یزد قهرمان دو دوره پیاپی لیگ برتر والیبال ایران جهت آماده سازی برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۳ تمرینات خود را از روز چهارشنبه ۱۶ فرودین زیر نظر «محمد رضا تندروان» در مجموعه اختصاصی شهداب در شهر یزد آغاز شده است.

 تمرینات شهدابی ها در حالی با حضور تمامی بازیکنان به جز پنج ملی پوش تیم یعنی «مسعود غلامی»، «شهروز همایون فرمنش»، «محمدرضا موذن»، «میثم صالحی» و «محمد ولی زاده» که برای دریافت ویزای کشور آمریکا جهت حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در رقابت های لیگ ملت ها عازم کشور ترکیه خواهند شد و همچنین «امیر غفور» که با مجوز باشگاه تا ۲۸ ام فروردین ماه برای شرکت در مسابقات لیگ برتر عراق به تیم گاز جنوبی این کشور پیوسته، در حال پیگیری است.

البته پنج ملی پوش شهدابی از روز ۱۹ فروردین و امیر غفور نیز از ۲۹ فروردین ماه به تمرینات بلندقامتان زرد پوش یزدی ملحق می‌شود.

مسابقات جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۳ بحرین از روز ۲۴ اردیبهشت در شهر منامه آغاز و تا ۳۱ اردبیشهت ماه ادامه خواهد داشت که شهداب به عنوان تنها نماینده ایران برای شرکت در این مسابقات روز بیستم اردیبهشت ماه سال جاری به این کشور اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار