رییس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد خبر داد/
رییس مرکز تحقیقاتی و درمانی ناباروری یزد از کمبود فضای مناسب برای فعالیت این مرکز خبر داد و از خیران خواست در تکمیل ساختمان جدید، به منظور ایجاد شرایط مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان این مرکز را یاری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 13 September 2022

دکتر عباس افلاطونیان روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در مرکز فعلی ناباروری استان یزد که ۳۳ سال از ایجاد آن می گذرد، با محدودیت هایی در فضا و از جمله در بخش درمانگاه، اتاق عمل، کتابخانه و محل آموزش دانشجویان روبرو هستیم که این مسئله باعث شده چندین مرکز تحقیقاتی در زیرزمین یا سوله‌های کوچک ایجاد شود و کار بر محققان و کارشناسان در چنین شرایطی سخت است.

وی تکمیل مرکز ناباروری در دست ساخت در محوطه بیمارستان شهید صدوقی یزد را راه برون رفت از این معضل اعلام کرد و با بیان اینکه تکمیل این مرکز ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد و مشارکت خیران تکمیل این طرح را شتاب بیشتری می بخشد.

این متخصص زنان و زایمان، فضای مرکز جدید را ۱۸ هزار متر مربع ذکر کرد و یادآور شد: کار ساخت مرکز جدید از سال ۱۳۹۵ به همت یک خیر آغاز شد اما بنا بر دلایل نامعلومی پس هزینه یک میلیارد تومان در این پروژه از ادامه کار انصرف داد و اکنون این بنا در مرحله ابتدایی کار قرار دارد و تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تامین و در این پروژه هزینه شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: ناباروری ، ساختمان ، خیران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار