سالم
این مطلب را دکتر مرزنگ در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد.
کد خبر: ۲۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 07 August 2016

به گزارش خبرنگارتابناک آذربایجان غربی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: امروزه با تغییر سبک زندگی، کم تحرکی بین افراد باعث بروز بیماری های گوناگون از جمله دیابت و فشارخون شده است و از این رو باید در جهت تشویق مردم برای پرداختن به امر ورزش اقدامات مؤثری انجام داد.

وی افزود: همکاری های فی ما بین اداره ورزش و جوانان شهرستان و شبکه بهداشت و درمان مهاباد می تواند نتایج مثبتی را در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه به همراه داشته باشد.

دکتر مرزنگ اظهار داشت:انسان سالم محور توسعه پایدار است ، ورزش و تحرک باعث ارتقای سلامت در همه ابعاد می شود و عملکرد فرد ورزشکار از نظر جسمانی، روانی و اجتماعی بهتر از سایرین است. از طرفی رسانه ها نقش پررنگی در تشویق مردم به ورزش کردن دارند.

رئیس اداره تربیت بدنی مهاباد گفت: گسترش فرهنگ ورزش در جامعه امروز ضروری است. زیرا ورزش و سلامت رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و با استفاده از ورزش و با بالا بردن سطح آمادگی جسمانی می توان به پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های روحی و جسمی پرداخت.

وی خاطر نشان کرد :در سطح شهرستان مسابقات ورزشی و برنامه های مختلفی برای کارمندان در نظر گرفته می شود تا راندمان کاری بالاتر و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشند، بهترین اقدامی که می توان انجام داد ایجاد تعامل بین اداره ورزش و جوانان و شبکه بهداشت و درمان است تا فرهنگ ورزش در زندگی افراد نهادینه شود و کیفیت زندگی مردم شهرستان بالا رود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: توسعه ، ورزش ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار