پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی؛
نماینده ولی فقیــه در استـان و استانــدار آذربایجـان غـربی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همـراهان پیام مشتـرک تبریک و تسلیـت صادر کردند.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ 20 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیــه در استـان  و استانــدار آذربایجـان غـربی در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران و همـراهان پیام مشتـرک تبریک و تسلیـت صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
 إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

خبر شهادت آیت الله سيد ابراهيم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود بطوريكه از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ايشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل كرد. حادثه ای عظيم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های اين مسئولین خدوم را عزادار کرد. 

خدمات حضرت آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جاى جای ايران عزيز اسلامی على الخصوص در آذربايجان غربى و حضرت آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقيه در آذربایجان شرقی و  آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخيرى سعادتمندانه ای كه ختم به شهادت پرافتخار گشت.

دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت رسانی به درد آمده است.

ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه ای خدمتگذار (به تعبیر خودشان) به سوگ نشسته است که خستگی نمی شناخت و طعن بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی کرد.

شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

اینجانبان شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را محضر حضرت وليعصر (عجل الله تعالى فرجه الشريف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامى و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می کنيم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت مى نماييم.

سیدمهدی قریشی 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی 
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار