یادواره شهدای بخش کوهسار سلماس در ششمین روز از ایام دهه فجر در مسجد روستای کهریز برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 07 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ؛ فرماندار شهرستان سلماس پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش کوهسار این شهرستان در مسجد جامع روستای کهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش کوهسار و شهرستان و با بیان اینکه راه شهدا راه دفاع از انقلاب و ولایت بود اظهار داشت: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا موجب پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه ها و میادین شد زیرا راه شهدا راه و طریق درست است.

مسعود حاجی علیلو اظهار داشت : ترویج فرهنگ شهید و شهادت و بهره و کاربرد این واژه در جامعه و تلاش برای آشنایی و انس نسل آینده با آن وظیفه ای خطیر است که امروزه مردم و مسئولان عهده دار آن هستند.

فرماندار سلماس اقتدار و سربلندی و پیروزی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا عنوان کرد و ادامه راه شهدا و پیروی از اهداف آنان را موجب سربلندی روزافزون کشور اسلامیمان بیان کرد.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامی داشتن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی و برکات ارزشمند آن را باید با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کرد که چه تحولات و کارهایی بزرگی در برای پیشرفت و توسعه کمی و کیفی‌ کشور صورت گرفته است.

فرماندار سلماس تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از اعتماد آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با توجه به مقارن بودن ایام دهه فجر با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اهمیت برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را دوچندان کرده است.

حاجی علیلو به حضور گسترده مردم شهرستان در هفتم اسفند‌ماه اشاره کرد و گفت: همواره مردم عزیز با حضور خود حماسه دیگری خلق می‏‌کنند.

بخشدار کوهسار در ابتدای این مراسم با عرض خوش آمد گویی و گرامیداشت شهدای بخش کوهسار و شهرستان و تبریک ایام دهه فجر با اشاره به برگزاری یاواره شهدای بخش کوهسار اظهار داشت: برگزاری این یادواره توسط بخشداری کوهسار و سایر دستگاه ها می‌تواند به ترویج آرمانهای انقلاب اسلامی در جامعه به ویژه قشر جوان  و نسل سوم انقلاب کمک موثری کند.
عارف خدرلو در ادامه با اشاره به خدمات ارئه شده در بخش کوهسار خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همواره برای مردم برکات بسیار زیادی داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‏‌های مختلف خدمات بسیار ارزشمندی به مردم غیور و مرزداران بخش کوهسار ارائه شده است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی الخصوص در دولت تدبیر و امید در بخش‎هایی چون راه، آب، درمان، آموزش، بهداشت و … خدمات بسیار خوبی به مردم غیور بخش کوهسار ارائه شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم از منتخبی از خانواده های معظم شهداء بخش کوهسار و مدیرعامل شرکت تعاونی مرزنشینان بخش کوهسار به جهت صادر کننده نمونه استان آذربایجان غربی با اهداء لوح سپاس تجلیل شد



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار