زنگ انقلاب در آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در مدارس سلماس نواخته شد.
کد خبر: ۱۷۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 02 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش تابناک آذربایجان غربی : در این مراسم که به صورت نمادین در مدرسه امام خمینی ره سلماس برگزار شد، پس از نواخته شدن زنگ انقلاب که همراه با پخش سرود ˈای ایرانˈ و آیین های ویژه بود، دانش آموزان فریادهای ˈالله اکبر، خمینی رهبر سر دادند.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی از دهه فجر به عنوان دورانی حساس و سرنوشت ساز برای ملت ایران یاد کرد و افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۱۵ سال در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به میهن بازگشت و با اعتقاد راسخ به خداوند متعال توانست انقلاب مردمی ایران را به سرانجام برساند.

وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تداوم سیره آنان میسر است.

فرماندار سلماس هم در این مراسم به لزوم آشناسازی کودکان و نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: معلمان و مربیان باید اطلاعات عمومی دانش آموزان را در خصوص انقلاب، حرکت امام (ره) و نامگذاری ها افزایش دهند.

مسعود حاجی علیلو رمز پیروزی انقلاب اسلامی را مکتب اسلام، رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره)، وحدت و همراهی مردم دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی نتیجه رهبری خردمندانه امام راحل و اراده ملت ایران بود و اکنون همه ما وظیفه داریم قدرشناس حماسه آفرینان انقلاب باشیم.

رسول موسی زاده مدیر آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم گفت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس نقش موثری در آشنایی دانش آموزان با حال و هوای روزهای پیروزی انقلاب اسلامی دارد.

این مراسم به طور همزمان در ۱۰۵ مدرسه شهرستان سلماس اجرا شد.

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار