معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۱۰۲ فقره ثبت سفارش کالا امسال در این استان صورت گرفته که ۲ هزار و ۱۲ فقره آن تایید شده است.
کد خبر: ۹۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 22 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری افزود: نسبت ثبت سفارش انجام شده امسال به مجموع سفارشات صورت گرفته،بیش از ۹۵ درصد ارزیابی می‌شود.
وی ادامه داد: ارزش اعتباری ثبت سفارش کالا در استان مرکزی امسال ۴۶۹میلیون یورو است که ۴۴۸ میلیون یورو از آن به تایید رسیده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی مجموع واردات استان مرکزی در سال جاری را ۱۲۱ میلیون دلار عنوان کرد و گفت: پودر آلومینا، آند کربنی، کویل آلومینیوم، خط تولید آمپول، بادام، مواد اولیه آبمیوه، لوازم یدکی، شمش آلومینیوم و تجهیزات و خطوط تولید از ترکیبات کالایی وارد شده به استان بوده است.
وی اظهار داشت: چین، ترکیه، امارات متحده عربی، هند و آلمان عمده کشورهای مبدا واردات کالا به این استان در سال جاری بوده است.
اصغری یادآورشد: طبق قوانین موجود کالاهایی که هنگام خرید و فروش در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نشوند در زمره مرسوله‌های قاچاق محسوب شده و مشمول جرایم کالای قاچاق می‌شوند و فعالان این حوزه باید نسبت به این قوانین توجه ویژه داشته باشند.
۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند که بیش از ۲۵۰ واحد آن فعالیت صادراتی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار