امام جمعه اصفهان در خطبه‎ های نماز جمعه گفت: در انتخابات پیش‌رو خطوط سیاسی را کنار بگذاریم و فقط به فکر سرفرازی انقلاب اسلامی باشیم.
کد خبر: ۹۶۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 04 June 2021

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در خطبه‎های نماز جمعه با اشاره به اینکه همه پیروز‌های امام امت (ره) به دلیل خداشناسی و خداپرستی ایشان بود گفت: حضرت امام خمینی (ره) انسانی وارسته بود و همیشه بدون غرض دنیوی کار‌ها را پیش می‌برد.
آیت الله یوسف طباطبایی یکی از وظایف امروز را دعوت مردم به شرکت در انتخابات عنوان کرد و افزود: امروز باید دیگران و خودمان را امر به معروف یعنی شرکت در انتخابات کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: همانطور که امروز مقام معظم رهبری تأکید کردند، وظیفه هر شخصی است که دیگران را به حضور در انتخابات دعوت کند و این موضوع امری واجب و لازم است؛ همانطور که امام امت گفت حفظ نظام از اوجب واجبات است هرکاری که باعث حفاظت از نظام شود نیز واجب است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: موضوع چپ و راست را در انتخابات کنار بگذاریم، همه ما مسلمان هستیم و نباید این تقسیم‌بندی‌ها وجود داشته باشد، همانطور که همگی در جبهه وجود داشتیم الآن نیز باید در این جبهه حضور همگانی داشته باشیم و اگر غیر از این باشد از جبهه حق عقب خواهیم افتاد.
امام جمعه اصفهان در پایان از مردم و جناح‎های سیاسی خواست با کنار گذاشتن خطوط سیاسی، فقط به فکر سرفرازی انقلاب اسلامی و رقم خوردن انتخاباتی با شکوه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار