عبد الرسول امامی، شهردار نجف‌آباد، پس از کش و قوس های فراوان با شورای این شهر به طور رسمی از سمت خود استعفاء کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶ 03 February 2024

چندی پیش بود که زمزمه‌های برکناری عبدالرسول امامی در صفحات مجازی محلی منتشر و رسانه‌ای شد.

گفت و شنودهای مجازی سپس به اخبار رسمی کشید و شورای شهر نجف آباد با پنج رأی موافق و چهار رأی مخالف مصوبه‌ای مبنی بر عزل شهردار این شهر را به تصویب رساند که این مصوبه در کمیته انطباق شهرستان رد و با اصرار شورای اسلامی شهر به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد که در نهایت اعضای شورای حل اختلاف استان با این مصوبه موافقت کردند.

پس از ابلاغ رأی شورای حل اختلاف، امامی از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر این موضوع شد تا اینکه در روز دوشنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ با اخذ رأی دیوان مبنی بر دستور توقف رأی صادره توسط شورای حل اختلاف استان، این مدیر شهری مجدد به شهرداری نجف‌آباد بازگشت.

با وجود دستور دیوان عدالت اداری، اما شنیده ها حاکی از آن بود که اعضای شورای شهر نجف آباد همچنان خواستار تغییر این مدیر شهری هستند تا کِش و قُوس‌های بودن یا نبودن و ضد و نقیض‌های رفتن یا ماندن شهردارِ شهر ۴۰ هزار نفری نجف آباد در نهایت به استعفای این مدیر شهری انجامید و امامی استعفای خود از مدیریت شهر نجف‌آباد را رسما اعلام کرد.

عبدالرسول امامی سی‌ودومین شهردار نجف‌آباد بود که در جلسه علنی شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۰ با ۷ رأی از ۹ عضو حاضر در جلسه، به عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

امامی پیش از این مدیریت شهری مناطق ۲، ۹ و ۱۰ شهر اصفهان را بر عهده داشته است.

نجف آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار