کد خبر: ۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ 02 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی حوزه اعتیاد و نیز تهدید این پدیده شوم در جامعه نقش مشارکت‌های اجتماعی بسیار با اهمیت جلوه می‌کند در همین راستا تلاش برای اجتماعی کردن مقوله مبارزه با مواد مخدر هستیم.

وی افزود: بهزیستی به عنوان دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ضمن درک حساسیت‌های موجود در این زمینه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این همایش را برگزار می‌کند.

خدادوست گفت: هدف اصلی از برگزاری همایش اجتماعی کاهش آسیب مواد مخدر و روانگردان‌ها، ایجاد فرصت برای بیان دیدگاه‌های مختلف در سطوح ملی و استانی و تببین نقش مردم، سازمان‌های غیردولتی و نهادهای عمومی در مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر است.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادر مخدر استان ضمن تاکید بر اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر اصول علمی اظهار کرد: اعتیاد همواره به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم اجتماعی در اکثر جوامع مطرح بوده است و که باید با انجام کارهای علمی، نسبت به کاهش و مهار آن در جامعه اقدام شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با تقدیر از همکاری ارگان‌های مختلف با بهزیستی در برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد تا این همایش نتایج مثبتی را در راستای کاهش آسیب‌های حوزه اعتیاد و نیز افزایش نقش مشارکت‌های اجتماعی داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار