بمانا گفت: تمامی درمانگاه ها و مطب های دندانپزشکی در جهرم تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ 10 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «قهرمان بمانا»، امروز (سه شنبه ۲۰ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و در جهت کمک به کنترل این بیماری تمامی درمانگاه ها و مطب های دندانپزشکی در شهرستان جهرم تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: نوبت دهی کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه متقاضیان به سامانه انجام می شود.

 

وی به روند نوبت دهی کلینیک های دولتی شهرستان جهرم اشاره کرد و ادامه داد: نیم ساعت قبل از فردا رسیدن نوبت ویزیت بیمار، یک پیام یادآوری نیز به وی ارسال می‌شود.

 

بمانا ضمن قدردانی از همکاری و احساس مسئولیت مردم گفت: کارکنان درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تمام وجود مشغول ارائه خدمات به مردم هستند و امیدواریم که مردم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به یاری آنها بشتابند تا با کمک هم بتوانیم شرایط موجود را کنترل کنیم.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز سه اتحادیه صنفی فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن همراه، طلافروشان و بلور، چینی و خرازان، با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و در حمایت از مدافعین سلامت به صورت خودجوش از دوشنبه ۱۹ آبان‌ماه تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

 

همچنین واحد صنفی اغذیه فروشان، رستوران‌ها، بستنی ساز و آبمیوه صرفاً به صورت بیرون‌بر همچون گذشته فعالیت داشته و آرایشگاه‌های زنانه، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ ها و قهوه خانه‌ها همچنان فعالیت آنان ممنوع است.

 

دیگر واحدهای صنفی به جز صنوف تأمین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و پنج تا هفت عصر اجازه فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار