حجت الاسلام دهقان از تعطیل شدن نماز جماعت مساجد در شهرستان جهرم به مدت ۲ هفته به سبب گستردگی بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 07 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «فتح الله دهقان» گفت: موج سوم بیماری کرونا در شهرستان جهرم در حال جولان دادن بوده و روزانه صدها نفر به این بیماری مبتلا می شوند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: با توجه به شدت فعالیت این بیماری میان اقشار مختلف جامعه در شهرستان جهرم لزوم اتخاذ تدابیر لازم در راستای جلوگیری از تداوم همه گیری این بیماری در آحاد جامعه ضرورت دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان جهرم به این منظور تدابیری را اتخاذ کرده است، عنوان کرد: در محدودیت های این ستاد که از 2 روز پیش آغاز شده، از فعالیت برخی واحدهای صنفی جلوگیری شده و برخی واحدها نیز فعالیت خود روزانه خود را کمتر کرده اند.

 

حجت الاسلام دهقان با تاکید بر اینکه نمازهای جماعت مساجد نیز به سبب تجمع افراد تعطیل می شود، خاطرنشان کرد: این امر با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از تشکیل تجمعات از روز شنبه 17 آبان به مدت 2 هفته در سطح شهرستان جهرم به اجرا گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نیز پیش از این در شهرستان جهرم تعطیل شده بود، عنوان کرد: این محدودیت ها به سبب جلوگیری از تجمعات و پرهیز از دورهمی ها انجام شده و مردم باید از اموراتی که منجر به شکل گرفتن تجماعت می شود پرهیز کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم اظهار کرد:‌ این ممنوعیت تنها محدودیت در برگزاری نماز جماعت را شامل می شود و ضروری است مساجد در اوقات سه گانه، اذان را از مأذن ها پخش کنند.

 

حجت الاسلام دهقان در پایان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به مردم توصیه کرد و خواهان انجام این شیوه نامه از سوی مردم که به سادگی و تنها با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی قابل انجام دادن است، شد.

 

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، نماز جماعت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار