امام جمعه لامرد: مردم و مسئولان باید در شکست دادن بحران‌ها تعامل داشته باشند و این بسیار مهم است که همه مردم و مسؤلین باید به این باور برسند که در جنگ اقتصادی هستیم. به عنوان مثال در خرید ماشین اگر کسی نیازی ندارد چرا حرص خرید آن را می‌زند؟ باید در نظر داشت که مردم ما همیشه مردم گذشت و ایثار بوده‌اند.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 03 October 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای الغدیر شهر لامرد بیان کرد: دشمن خبیث با ایجاد جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت علمی، به دنبال ضربه زدن و سست کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: مردم و مسئولان باید در شکست دادن بحران‌ها تعامل داشته باشند و این بسیار مهم است که همه مردم و مسؤلین باید به این باور برسند که در جنگ اقتصادی هستیم. به عنوان مثال در خرید ماشین اگر کسی نیازی ندارد چرا حرص خرید آن را می‌زند؟ باید در نظر داشت که مردم ما همیشه مردم گذشت و ایثار بوده‌اند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار در این مقابله اقتصادی فرماندهی جنگ را به عهده وزارت خزانه داری این کشور گذاشته که مأموریت اصلی آن شکل دهی تحریم‌های بانکی و غیربانکی است.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به فعال کردن مکانیزم ماشه و حمایت اروپایی‌ها در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت اظهار کرد: آنان به دنبال اختلال در سیستم اقتصادی کشور، ایجادناامیدی در مردم و فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تغییر رفتار در نظام اسلامی هستند که آن را به گور خواهند برد.

وی راه‌های مقابله با دشمن را تشریح کرد و گفت: باید با روحیه ایثار و گذشت و انجام کارهای جهادی همراه با تدبیر عالمانه کارها را به جلو برد اما بعضاً می‌بینیم فقط مُسکّن به جامعه داده می‌شود.

خطیب جمعه لامرد، به بیداری و بصیرت همراه با عمل و تکلیف به امید داشتن در مقابله با دشمن خاطرنشان کرد: دشمن شکننده است و این وعده الهی است. اسرائیل و آمریکا از بین می‌روند و اگر زنده ماندیم شاهد شکست آمریکا و اسرائیل خواهید بود.

حجت الاسلام حسین زاده به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: افراط در کارها شایسته نیست وباید به قانون و شرع مقدس پایبند بود. فرمایشات رهبری برای ما حجت است از این رو در روز اربعین باید پویش‌ها و حرکت‌های مجازی صورت گیرد که از راه دور زیارت همراه با توسل و تزرع و دعا به سیدالشهدا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار