تنها راه درمان اقتصاد کشور و سامان دادن به وضعیت موجود، توجه به اقتصاد داخلی کشور است
کد خبر: ۹۰۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 10 October 2020

تابناک فارس بعه نقل از صدا و سیما:تاکید بر اقتصاد مقاومتی ،شیوع کرونامهمترین مسائل مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان‌های استان بود.


امام جمعه گراش با اشاره به مشکلات حوزه تولید گفت: دسترسی سخت به مواد اولیه، نرخ بالای حمل و نقل و سود بالای تسهیلات بانکی از جمله موانعی است که سر راه تولیدکنندگان قرار دارد. حجت الاسلام بخشایش پور خواستار نظارت بر بازار و مقابله با گرانفروشی شد.


******************************************************************
حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد گفت: تنها راه درمان اقتصاد کشور و سامان دادن به وضعیت موجود، توجه به اقتصاد داخلی و ظرفیت‌های بزرگ داخل کشور است؛ چیزی که رهبر انقلاب تحت عنوان اقتصاد مقاومتی بر آن تاکید می‌کنند.


*************************************************************************
حجت الاسلام کشاورزی خطیب جمعه خرامه با اشاره به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان و قول تامین اعتبار برای روکش ۳۹ کیلومتر از جاده خرامه – مرودشت خواستار بهسازی و تعریض این جاده نیز شد.


********************************************************
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به سفید بودن وضعیت شهرستان بختگان از لحاظ شیوع کرونا گفت: این وضعیت نتیجه توجه جدی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور است.


*************************************************************
حجت الاسلام درویشی امام جمعه بیضا با اشاره به ۱۸ مهر روز جهانی پست گفت: پس از گذشت یک سال از ارتقای بیضا به شهرستان؛ هنوز اداره پست در مرکز این شهرستان مستقر نشده و مردم برای انجام امور پستی مشکل دارند.


*******************************************************
حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: مهمترین عامل پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن کار جهادی و عمل به اقتصاد مقاومتی است و باید با تقویت توان داخلی و دل نبستن به گره گشایی‌های خارجی؛ قدرتمندی خود را به دنیا نشان دهیم.


****************************************************************
حجت الاسلام رئیسی زاده امام جمعه سده گفت: شهر سده در مسیر ارتباطی یاسوج به اقلید با تردد‌های زیاد بویژه در فصل کشاورزی مواجه است و نبود پلیس راه موجب افزایش آمار سوانح رانندگی در این مسیر شده که خواستار استقرار پلیس راهور هستیم.


*****************************************************************
حجت الاسلام خردمند امام جمعه موقت رستم گفت: سوء مدیریت و نبود نظارت بر بازار مهم‌ترین عامل افزایش بی رویه قیمت اجناس است.


*************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با گرامیداشت هفته وقف از خیران خواست با نگاه جدید به نیازمندی‌ها، کمک‌های خود را به مسئله ازدواج، ایجاد اشتغال و ساخت منزل برای نیازمندان اختصاص دهند.


**************************************************
حجه الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی گفت: مرکز جامع سلامت شهر وراوی با انبوهی از مشکلات روبروست و مردم برای ساده‌ترین آزمایش‌ها متحمل هزینه وصرف وقت زیاد می‌شوند و به شهر‌های همجوار مراجعه میکنند. از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم هرچه سریعتر دستگاه‌های آزمایشگاهی مرکز جامع سلامت شهر وراوی را تامین کنند.


*********************************************************************
حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند گفت:وقف دارای آثار و برکات بسیار زیادی است و کسانی که توان انجام این کار ارزشمند را دارند نباید از ان غافل شوند چرا که هم در دنیا و هم در آخرت پاداش آن را دریافت می‌کنند.


***************************************************************************
شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج گفت: حکومت‌های استکباری وحاکمان وابسته به آن‌ها مروج تفرقه و دشمنی بین مردم در جهان هستند، زیرا حکومت انان بااختلاف وتفرقه بین ملت‌ها پایدار می‌می ماند.

برچسب ها: خطبه ، ائمه جمعه ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار