مشترکان برق استان در تابستان امسال حدود ۱۳۰ مگاوات صرفه جویی کردند که در مقایسه با پارسال یک و نیم برابر افزایش همکاری داشتند.
کد خبر: ۸۹۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 03 September 2020

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در مراسم افتتاح طرح برق رسانی به کارخانه کویر مقوا در اردستان گفت: برق رسانی به این کارخانه شامل احداث شبکه فشار متوسط به طول ۲۰ کیلومتر، احداث ۶ پست زمینی به همراه ۵ دستگاه ترانسفورماتور ۲۵۰۰ کیلووات است که سرمایه گذار بخش خصوصی برای آن حدود ۷۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

حمید علاقمندان افزود: با توسعه پست اردستان امکان برق رسانی به این واحد صنعتی فراهم شد و این کارخانه در دهه فجر با اشتغال ۵۵۰ نفر راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال با همکاری کشاورزان و مردم در مصرف برق صرفه جویی شده و مشوق‌هایی پیش بینی شده که از مهر ماه برای آن‌ها اجرایی می‌شود، گفت: کشاورزان استان امسال بین ساعت‌های ۱۲ تا ۱۶ همکاری بسیار خوبی داشتند و این همکاری علاوه بر تاثیر در قطع نشدن برق در استان باعث شد در بقیه ساعت شبانه روز تعرفه برق آن‌ها رایگان محاسبه شود.

علاقمندان با اشاره به یک میلیون و ۵۲۰ هزار مشترک در استان اصفهان گفت: از این تعداد حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک خانگی است.

وی با بیان ااینکه بیشترین مطالبات شرکت توزیع برق استان از بخش صنعت است که حدود هزار میلیارد ريال را شامل می‌شود افزود:  مطالبات از دیگر بخش‌ها هم حدود ۲۵۰ میلیارد ريال است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار