ارجمند گفت: با افزوده شدن ۲۰ نفر به جمع بیماران کرونایی، شمار مبتلایان به این بیماری از ابتدا تا کنون به ۲ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 30 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»با اشاره به شناسایی ۲۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر، گفت: با افزوده شدن این تعداد بیمار به جمع مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، شمار افراد مبتلا به این بیماری از ابتدای اپیدمی آن تا کنون به ۲ هزار و ۸۵۳ نفر رسیده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان این دانشگاه، شهرستان جهرم به نسبت تراکم جمعیتی از آلوده‌ترین شهرهای استان فارس به لحاظ شیوع این بیماری به شمار می آید.

 

وی با تاکید بر اینکه با روند فعلی، پیک بعدی بیماری «کرونا» بسیار بدتر از مراحل گذشته است، بیان کرد: باید از هم‌اکنون شهروندان با رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در پدید آمدن مرحله جدید این بیماری پیشگیری کنند.

 

ارجمند با نگاهی به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا روز شنبه هشتم شهریور ماه، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۳بیمار مشكوك و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه جهرم بستری هستند.

 

وی ادامه داد: از این تعداد، ۲۵ بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده و در حال گذراندن و سپری کردن طول درمان هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: همچنین روز گذشته تعداد هشت بیمار کرونایی پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

 

وی با اشاره به محدود شدن فوتی های ناشی از کرونا در روزهای گذشته، تصریح کرد: تعداد کل جانباختگان تا ناشی از «کرونا» تا امروز ۷۰ نفر بوده و خوشبختانه تعداد فوتی ها بسیار کاهش یافته است.

 

ارجمند با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری «کرونا»، از شهروندان تقاضا کرد، ضمن رعایت این توصیه ها، استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مداوم دست ها را در برنامه های زندگی خود قرار دهند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار