بمانا با اشاره به اینکه مسافرت و دورهمی خانوادگی با تعداد زیاد از جمله دلایل دیگر افزایش آمار مبتلایان در جهرم بوده است، خاطرنشان کرد: تأکید داریم مردم از مسافرت‌های غیرضروری و دورهمی‌ها به شدت اجتناب کنند.
کد خبر: ۸۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 24 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «قهرمان بمانا»،  در نشست رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اگر مدیران ادارات با کادر درمان و سلامت همراهی نکنند و وظایف خودشان را عمل نکنند در پیک سوم بیماری با مشکلات بیشتری برخورد می کنیم، گفت: تنها کسانی که در این برهه می‌تواند به مردم کمک کند اصحاب رسانه هستند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه پیک دوم بیماری کرونا در جهرم تقریبا کنترل شده است، افزود: مهمترین عامل انتشار بیماری تجمع بوده و آنچه مدنظر است رعایت نمی‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت صنوف و مراکز پر تجمع و محیط‌های سربسته از عوامل عمده انتشار بیماری است، بیان کرد: کاهش حساسیت و ماسک نزدن در همه رده‌های سنی به خصوص جوانان و جمعیت فعال جامعه از عوامل انتشار دهنده بیماری است.

 

بمانا بااشاره به اینکه مسافرت و دورهمی خانوادگی با تعداد زیاد از جمله دلایل دیگر افزایش آمار مبتلایان در جهرم بوده است، خاطرنشان کرد: تأکید داریم مردم از مسافرت‌های غیرضروری و دورهمی‌ها به شدت اجتناب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تراکم جمعیتی جهرم از دیگر شهرستان‌ها بیشتر است، گفت: جهرم در منطقه‌ای قرار گرفته که مسیر تردد بندرعباس بوده و مراوده جهرم با شیراز و بندرعباس عامل مهم افزایش مبتلایان است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰۰ نفر کادر درمان درگیر بیماری کرونا شده‌اند، تصریح کرد: آمار مرگ و میر ثبت شده توسط عوامل مختلف در چهارماه اول سال ۹۹ نسبت به پنج سال گذشته کمتر بوده است.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار