معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام شمار فوتی های ناشی از کرونا بیان کرد: تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در فارس طی 24 ساعت گذشته سه نفر بود که مجموع قربانیان در استان به دلیل ابتلا به کرونا را به 764 نفر رسانده است.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 24 August 2020

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری گفت: شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 41 هزار و 86 نفر رسیده است.معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: استفاده درست از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به کرونا دارد و شهروندان باید رعایت نکات بهداشتی را در اولویت روزانه قرار دهند.

 

وی با اعلام شمار فوتی های ناشی از کرونا بیان کرد: تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا در فارس طی 24 ساعت گذشته سه نفر بود که مجموع قربانیان در استان به دلیل ابتلا به کرونا را به 764 نفر رسانده است.

 

اکبری ادامه داد: مجموع بهبودیافتگان این بیماری که از مراکز درمانی استان ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند نیز 37 هزار و 932 نفر است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر محدود بودن ظرفیت بستری بیماران در بیمارستان های استان تصریح کرد: مردم استان می توانند به جای نذر اطعام در ماه محرم و صفر به پویش «نذر ماسک» بپیوندند و با مبلغ نذری خود، ماسک تهیه کرده و در اختیار سوگواران و افراد کم بضاعت قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار