سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین:
کد خبر: ۸۴۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 27 April 2020

 

 

مدارس و دانشگاه های استان همچنان تعطیل هستند
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مدارس و دانشگاهها همچنان تعطیل است و هیچ تصمیم جدیدی برای بازگشایی آنها گرفته نشده است.
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارداشت: هر چند همه ما مدیون معلمان بزرگوار هستیم و تجلیل از آنها وظیفه‌ای اخلاقی است اما به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد کشوری تا اطلاع ثانوی هر گونه اجتماع در تجلیل از معلمان ممنوع است.

وی بیان کرد: حفظ سلامت معلمان برای ما در اولویت قرار دارد لذا امسال در روز معلم هیچ مراسم تجلیلی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و هر جلسه تجلیل و تقدیر فقط در فضای مجازی صورت می‌گیرد.
حبیبی تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم در این زمینه هم اطلاع رسانی کنند و هم با گزارش‌های خود در شأن معلم قلم بزنند تا این خلأ جبران شود.
وی اضافه کرد: هر گونه اجتماع بیانگر شرایط عادی است که آسیب جدی دارد، هر چند وضعیت استان قزوین نگران کننده نیست ولی باید مراقب باشیم و بدانیم که شرایط عادی نیست و هر گونه تجمع به مناسبت روز معلم و یا کارگر ممنوع است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: اگر مدارس تعطیل نمی‌شد وضعیت بحرانی داشتیم و این روند همچنان ادامه دارد و اگر قرار شد فعالیت مدارس به صورت محدود یا برای امتحان با دستور ستاد باز شود حتماً لازم است ضد عفونی آن با دقت صورت گیرد.
حبیبی اضافه کرد: البته در ستاد کرونا هنوز تصمیمی برای مدارس نگرفته ایم و باید مصوبات شما به ستاد اعلام شود تا تصمیم جدید گرفته شود و در این راستا اگر پروتکل‌های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی تأیید شود هر مصوبه‌ای اجرا خواهد شد.

برچسب ها: مدارس ، دانشگاه ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار