عضو شورای شهر قزوین گفت: برای تأمین منابع مالی و استمرار موفقیت‌های شمس آذر در لیگ برتر فوتبال شهردار نسبت به ارائه لایحه حمایتی و یا در قالب واگذاری زمین اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 15 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، قاسم اللهیاری ضمن تشکر از افتخار آفرینی و موفقیت‌های تیم فوتبال شمس آذر در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این تیم با وجود اینکه برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر راه یافت نتایج بسیار خوبی را تاکنون کسب کرده است و علی‌رغم اینکه با سه امتیاز منفی بازی‌ها را آغاز کرد، اما به سبب تلاش‌های سرمربی، بازیکنان و عوامل تیم توانست افتخارآفرین باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شورای شهر قزوین، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: این ظرفیت در این تیم وجود دارد که بیش ازپیش حمایت شود و در حال حاضر که فصل نقل وانتقالات بازیکنان فوتبال است باید بتوانیم به نوعی حمایت‌هایی را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این تیم باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در قزوین شده است خاطرنشان کرد: حضور علاقه‌مندان و هواداران این تیم در ورزشگاه و توسعه ورزش و همچنین استفاده از این ظرفیت در حوزه گردشگری بسیار با اهمیت است، لذا باید حمایت‌ها از این تیم در همه سطوح صورت گیرد.

اللهیاری خاطرنشان کرد: برای تأمین منابع مالی و استمرار موفقیت‌های شمس آذر در لیگ برتر فوتبال شهردار نسبت به ارائه لایحه حمایتی اقدام کند و یا می‌توانیم یک سری از زمین‌های شهرداری با کاربری‌های عمومی را به باشگاه شمس آذر واگذار کنیم و با توجه به حمایت مدیریت ارشد استان زمینه برای تغییر کاربری زمین و ایجاد ارزش افزوده فراهم شود و به نوعی منابع مالی برای این باشگاه ایجاد شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار