تابناک: مدیر امور منابع آب شهرستان اراک از پر و مسلوب المنفعه نمودن دو حلقه چاه غیر مجاز و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 17 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، مهندس علی مصلح آبادی مدیر امور منابع آب شهرستان اراک گفت :گروه گشت و بازرسی این اداره با همکاری نیروی انتظامی موفق به شناسایی و انسداد یک  حلقه چاه غیر مجاز و توقیف ادوات حفاری غیر مجاز بالابر و کمپرسور در اراضی روستای بان و انسداد یک حلقه چاه در اراضی روستای گلشن آباد قره کهریز  در این شهرستان شدند.

مهندس مصلح آبادی همچنین از توقیف یک دستگاه لودر در حال برداشت غیر مجاز شن و ماسه در اراضی روستای گیلی این شهرستان خبر داد.

مدیر امور منابع آب شهرستان اراک در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت همگانی و همراهی و همدلی همه مردم در جهت حفظ منابع آب تجدید پذیر برای نسل حاضر و نسلهای بعد تلاش کنیم و از به وجود آمدن تبعاتی که بحران بی آبی به وجود خواهد آورد حد المقدور جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هژبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
با سلام.گویند دوچیزپنهان و بیصدا رخ میدهد،گناه اغنیا و مرگ فقرا و یا قانون و دین ترمز فقرا بدست حکام است.بله ماهم موافق انسداد این حلقه چاه غیر مجاز هستیم لیکن درست پالایشگاه و پتروشیمی در چایی احداث شود که میلیونها لیتر آب جهت خنک کرد ن سیستم خود نیاز دارد و کویند چند هزار لیتر روزانه پرت اب دارد،ایا راهکاربهتری برای خنک کردن این صنایع نیست و یا نباید بوجود آورد.این صنایع را معمولا کنار دریا باید بسازند نه در دل منطقه سرسبز سربند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار