رئیس خانه مطبوعات ایلام اعلام کرد
رئیس خانه مطبوعات ایلام گفت:‌ پس از فراخوان جشنواره روز خبرنگار ۴۰۰ اثر به خانه مطبوعات استان ارسال شد که این آثار در دو بخش آزاد و ویژه هستند.
کد خبر: ۷۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 07 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،خبرنگاران و استاندار ایلام عصر امروز به مناسبت فرارسیدن  روز خبرنگار در گلزار شهدای گمنام شهر ایلام حضور پیدا کردند.

خبرنگاران ایلامی با همراهی رئیس خانه مطبوعات استان ایلام، استاندار ایلام و معاونان استاندار بر مزار شهدای گمنام در شهر ایلام حضور پیدا کردند و با نثار فاتحه به شهدا و خبرنگاران پیشکسوت ایلامی ادای احترام کردند.

محمدرضا مروارید در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: خبرنگاران به‌عنوان طلایه داران راستین خدمت به‌نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

استاندار ایلام افزود: خبرنگاران باید با رعایت کردن امانت‌داری مسئولیت خود را به‌درستی انجام دهند و درواقع می‌توان گفت که خبرنگاران سرشار از تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی هستند و آنها به‌عنوان پل بین مردم و مسئولان می‌توانند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به شرایط جامعه جهانی نیاز به حضور خبرنگاران در تمامی حوزه‌ها احساس می‌شود.

عبدالحمید کرمی افزود: فردا در مراسمی در سالن فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام از 41 خبرنگار برتر تجلیل می‌شود.

وی عنوان کرد: پس از فراخوان جشنواره روز خبرنگار 400 اثر به خانه مطبوعات استان ارسال شد که این آثار در دو بخش آزاد و ویژه هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار