رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پالایشگاه گاز ایلام نقش مؤثری در کاهش خطر پذیری و پیشگیری در مخاطرات طبیعی داشته که قابل تقدیر و قدردانی است.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 20 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  محمدحسن نامی طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گوهری ارزنده در این برهه به مردم فهیم و ولایت‌ مدار ایران عطا شده و خدمتگزاری در این نظام مقدس با هدف رضایتمندی خداوند متعال و خدمت به همنوعان، عبادتی به غایت ثمین و ارزنده است.

وی با بیان این‌که تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه کارکنان این پالایشگاه که نقش مؤثری در کاهش خطرپذیری و پیشگیری در مخاطرات طبیعی داشته، ستودنی است،اظهار داشت: ان‌شاءالله در پرتو عنایات حضرت حق همواره تلاش‌تان در جهت جلب رضایت حضرت دوست مستدام و در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راه خدمت به میهن اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مؤید و منصور باشید.

همچنین مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری و مدیریت رزمایش بزرگ منطقه‌ای با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های پشتیبانی و اجرایی استان خبر داد و گفت: در طول سال گذشته بیش از ۵۰ مانور در سطوح A و B و C در راستای مدیریت بحران و شرایط اضطراری در این پالایشگاه برگزار شده است.

نوریان با بیان این‌که پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در چندین مورد آتش سوزی مزارع، طبیعت و جنگل‌های چوار و روستاهای اطراف کمک کرده، افزود: این شرکت در زمینه های مختلف از جمله اعزام اداوات و ماشین آلات سنگین اعزام نیروی انسانی و در برگزاری نمایشگاه ایران قوی با مدیریت بحران استان همکاری داشته است./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار