سفر هیئت پارلمانی آلمان
نایب رییس مجلس جمهوری فدرال آلمان : ما به همراه هیئت به دریاچه ارومیه خواهیم رفت تا راهکارهای حل مشکل این دریاچه را بررسی کنیم .
کد خبر: ۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹ 23 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، کلاود یاروت ظهر جمعه در دیدار با شهردار تبریز گفت: هوای بسیار خوب، استفاده بهینه انرژی و شهر تمیز از شاخصه هایی هست که مورد توجه من در تبریز قرار گرفت . 

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم سفر این هیئت به تبریز ایجاد صلح و دوستی بین دو کشور است.

یاروت افزود: در خصوص انرژی صلح امیز هسته ای امیدواریم روند گفتگوی طولانی به یک نتیجه روشن و خوبی برسد چرا که به نفع همه کشورها همچون آلمان و اروپاست و امیدوارم تحریم ها تمام شود هر چند من خودم از حزب سبز هستم و اعتقادی به این نوع انرژی نداریم و سعی میکنیم آلمان به طرف استفاده از انرژی های نو برود اما با این وجود آرزومندیم مشکل انرژی صلح امیز هسته ایران به نتیجه خوبی برسد.

نایب رییس مجلس جمهوری فدرال آلمان افزود: با این هیئت به دریاچه ارومیه خواهیم رفت تا راهکارهای حل مشکل این دریاچه را بررسی کنیم .

نقطه قابل تامل تابناک اینکه برای یافتن راهکارهای نجات دریاچه ارومیه !هیت آلمانی به تبریزی سفر میکنند.اسم دریاچه مربوط به ارومیه اما تامل و بازدید یک هیئت خارجی از تبریز صورت میگیرد.واقعا مسئولین استان آذربایجان غربی چرا علاقه به تکاپو ندارند؟چرا در موارد ماشبه تلاش نمیکنند ؟و چرا...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار