رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی و دستگیری زن جوانی که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی و فالگیری می‌کرد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 30 December 2018

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ علی جمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به خبرهای واصله و رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اینکه فردی در فضای مجازی با راه‌اندازی صفحاتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام اقدام به فالگیری، رمالی، کلاهبرداری و سوء استفاده از شهروندان می‌کرد، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در کمترین زمان ممکن اقدامات برای شناسایی فرد رمال آغاز شد و با پیگیری‌های ماموران این پلیس و با هماهنگی مراجع قضایی متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتای ایلام ادامه داد: با توجه به مستندات موجود، متهم با قبول جرم ارتکابی خود گفت: بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه و به دلیل نبودن شغل و بیکاری و بدون هیچ گونه علم و آگاهی دست به چنین کاری زده است.

وی بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد، وی با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی خارجی و به خصوص از طریق ارتباط با دوستان خود و تبلیغ از طریق آن‌ها، به بهانه‌های مختلف همچون رفع گرفتاری‌ها، ازدواج، برآورده شدن آرزوها و ... از شهروندان کلاهبرداری کرده است./u

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار