خانه مطبوعات استان برگزارمی کند
خانه مطبوعات استان ایلام در 17 مرداد 1394 با اهداف تولید آثار فاخر مطبوعاتی، هم‌افزایی تجارب و ابتکارات نشریات محلی، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین خبرنگاران و نشریات محلی استان و تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر در روز خبرنگار جشنواره‌‌‌ای برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷ 21 July 2015

خانه مطبوعات استان ایلام در 17 مرداد 1394 با اهداف تولید آثار فاخر مطبوعاتی، هم‌افزایی تجارب و ابتکارات نشریات محلی، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین خبرنگاران و نشریات محلی استان و تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر در روز خبرنگار جشنواره‌‌‌ای برگزار می‌کند.

  1. به گزارش تابناک ایلام، این جشنواره در دو بخش آزاد و بخش ویژه برگزار می‌شود. بخش‌ نخست جشنواره در دو سرفصل مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری تحلیلی و سرپرستی روزنامه‌های سراسری شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه ، تیتر، خبر، عکس، طراحی و صفحه‌آرایی و طنز و کاریکاتور است.

زمینه‌های جشنواره در بخش خبرگزاری‌ها شامل خبر، مصاحبه و گزارش است و در بخش آزاد از خبرنگاران برتر استان بر اساس اعلام داوران تجلیل خواهد شد.

بخش‌های ویژه‌ی این جشنواره که شرکت در آن برای عموم آزاد است شامل 7 بخش "بحران آب"، "حفظ محیط زیست و منابع طبیعی"، "فرهنگ بومی و محلی"، "مذاکرات هسته‌ای"، "آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام"، "سبک زندگی ایرانی – اسلامی" و "طرح ظرفیت‌های مرزی و توسعه استان ایلام" است.

مجری این طرح خانه‌ی مطبوعات استان ایلام است و این جشنواره با همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، استانداری ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام استت و مهلت ارسال آثار تا 7 مرداد 1394 خواهد بود.

شرایط و مقررات شرکت در جشنواره به این شرح است:

1-آثار ارسالی می بایست از تاریخ 18 مرداد93 تا 1 مرداد 1394 در مطبوعات و خبرگزاری ها منتشر شده باشند.

2- کلیه مطبوعات و خبرگزاری های استان های شرکت کننده با گستره استانی، منطقه ای یا سراسری امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

3- ضمائم استانی روزنامه های سراسری مجاز به شرکت در جشنواره نیستند.

4- آثار و مطالب بدون امضاء و با امضاء مستعار پذیرفته نمی شوند.

5- مطالب مربوط به رسانه های فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را ندارند.

6- هر فرد چه در بخش اصلی و چه در بخش ویژه حداکثر در یک رشته با ارائه حداکثر 3 تا 5 اثر در هر رشته می تواند در جشنواره شرکت نماید.

7- مطالب غیر محلی و غیر منطقه ای مندرج در نشریات و خبرگزاری ها از دور رقابت حذف خواهند شد.

8- سایت های خبری به شرط اینکه دفتر مرکزی آنها (مطابق با فهرست مندرج در سایت معاونت مطبوعاتی) در استان های منطقه باشد، مجاز به شرکت در جشنواره خواهند بود.

9- به رتبه های برتر جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

10- آثار ارسالی باید در فرمت word باشد و اسکن آثار به آن الحاق شود.

داوری:

1- اسامی هیأت داوران به اطلاع و تأیید اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسیده است.

2- رسیدگی به آثار دریافتی یک مرحله ای و صرفاً توسط داوران جشنواره خواهد بود.

3- قاعده داوری بدین ترتیب است که برای رد یا تأیید هر اثر، نظر نصف + یک رأی هیأت داوران تعیین کننده است.

4- هیأت داوران امکان ارسال اثر به جشنواره را ندارند.

به گزارش ایسنا، خانه مطبوعات ایلام اعلام کرده است: متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست آثار خود را حداکثر تا تاریخ 94.05.7به ایمیل رسمی خانه مطبوعات استان به نشانی khaneh.matboat.ilam@gmail.com ارسال نمایند و یا لوح فشرده آثار را به خانه مطبوعات ایلام به نشانی ایلام خیابان پیروزی – مجتمع فرهنگی هنری ارشاد استان تحویل دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار