در شهرستان تربت‌حیدریه ۴۸۲ کیلومتر از راه‌هایش برف‌روبی شده است همچنین ۷۳۵ تن شن و نمک در سطح جاده‌ها پخش شده است .
کد خبر: ۵۵۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 30 January 2018

به گزارش تابناک : معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی از برف‌روبی بالغ بر ۳۶۹۵ کیلومتر باند در راه‌های بیش از ۱۸ شهرستان استان خبر داد و گفت : با آغاز نزولات آسمانی از روز گذشته ، راهداران اقدام به برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی سطح جاده‌ها کرده‌اند .

علیرضا خجسته با بیان اینکه ۹۲ اکیپ راهداری با ۵۶۶ دستگاه ماشین‌آلات در محورهای استان مستقر هستند ، افزود : با تلاش راهداران ، ۵۸۰۶ تن شن و نمک در محورهای مشهد - تربت‌حیدریه ، نیشابور ، سبزوار ، کاشمر ، بردسکن و... پخش شده است .

وی کلیه راه‌های مواصلاتی استان را باز اعلام کرد و گفت : تمام راه‌های مواصلاتی استان و راه‌های روستایی باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد . همچنین به دلیل برودت و سردی هوا و یخ‌زدگی سطح راه‌ها علاوه بر برف‌روبی محورها ، عملیات شن و نمک‌پاشی در چندین مرحله جهت برقراری ایمنی تردد در جاده‌ها انجام شده است .

خجسته بیشترین برف‌روبی را در شهرستان تربت‌حیدریه اعلام کرد و ادامه داد : در شهرستان تربت‌حیدریه ۴۸۲ کیلومتر از راه‌هایش برف‌روبی شده است همچنین ۷۳۵ تن شن و نمک در سطح جاده‌ها پخش شده است .

به گفته خجسته تاکنون ۴۸۲ کیلومتر از حوزه شهرستان تربت‌حیدریه ، ۴۳۵ کیلومتر از حوزه شهرستان نیشابور ، ۳۶۵ کیلومتر از حوزه شهرستان سبزوار ، ۲۶۰ کیلومتر از حوزه شهرستان کاشمر ، ۱۲۵ کیلومتر از حوزه شهرستان بردسکن و ... برف‌روبی شده است . ضمناً در برف اخیر به بیش از ۱۵۵ خودرو در راه مانده امدادرسانی و بیش از ۸۰ نفر از مسافرین در راهدارخانه‌ها اسکان داده شدند .

 

 

منبع : IRANWAY 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار