فرمانده انتظامی مشهد مقدس گفت: بازرسان قلابی آب و فاضلاب مشهد که به هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد مراجعه می‌کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 29 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار داشت: در پی گزارش‌هایی مبنی بر مراجعه دو بازرس قلابی شرکت آب‌ و فاضلاب به هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد و تعویض غیر‌قانونی کنتر‌های آب تحقیقات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس افزود: با‌ توجه به پیگیری‌ موضوع از طریق حراست سازمان آب و فاضلاب و دستور مقام قضایی برای پیگیری پرونده تیم‌های آگاهی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مأموریت یافتند موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

نیک‌مرام بیان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که دو بازرس قلابی با مراجعه به مراکز اقامتی و پذیرایی و این ادعا که میزان مصرف واحد‌های اقامتی بیش از حد اندازه است، اقدام به دستکاری کنتور یا تعویض غیر‌قانونی آن می‌کردند.

وی تصریح کرد: افسران دایره آگاهی شهید هاشمی‌نژاد در این مأموریت ضربتی با هدایت سر‌گرد ملکی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند و به سر‌نخ‌هایی درباره چهره یک زن دست یافتند که به شناسایی دو بازرس قلابی منجر شد.

فرمانده انتظامی مشهد مقدس با بیان اینکه متهم اصلی پرونده که جوانی 30 ساله است، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد، گفت: این فرد که از پیمانکاران قبلی شرکت آب و فاضلاب مشهد بوده در باز‌جویی‌های پلیسی تا‌کنون به سه مورد تعویض کنتور و چندین مورد دستکاری کنتور‌های آب اعتراف کرده است و هم‌اکنون تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدست فراری وی آغاز شده است و بررسی پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار