معاون خدمات شهری شهرداری قزوین:
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: کمیته استقبال از مهر به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی تشکیل شد.
کد خبر: ۴۹۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 September 2017
به گزارش تابناک سید مهدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را از جمله  اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری، پلیس راهور و دیگر مسوولان برگزار شد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و هر گونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

کاظمی گفت: نصب بیلبوردها و بنرهای آموزشی در زمان بازگشایی مدارس و زیباسازی دیوارهای مدارس از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در ایام باز گشایی مدارس خواهد بود.

وی تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان سازی ترافیک خیابان های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از جمله اقدامات سازمان حمل و نقل ترافیک عنوان کرد و افزود: رنگ آ میزی خط عابر پیاده در تقاطع ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیر ها، علائم ترافیکی و چراغ های راهنمایی شهر، تجهیز مدارس به لوازم همیاران پلیس، هماهنگی  برای  خدمات‌دهی سرویس های مدارس، راه‌اندازی عابر یار در تقاطع ها برای آموزش عملی فرهنگ عمومی ترافیک و بررسی نواقص موجود در مسیرهای دوچرخه سواری و ایمن سازی ویژه آن برای تردد دانش آموزان بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک خواهد بود.

کاظمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف شهرداری و ارائه آموزش های لازم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری  و همراهی تمامی ارگان های ذیربط گام موثری برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار