تمامی روستاهایی که در برنامه توسعه شرکت مخابرات ایران بوده،اینترنت پر سرعت راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۲۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 14 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سالاری مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملیات توسعه شبکه و تلفن ثابت آن‌ها انجام شده گفت:خوشبختانه از ابتدای سال ۹۲ توانستیم با انجام یک کار جهادی اینترنت پر سرعت ADSL را در ۵۲۰ روستا راه اندازی کنیم.

وی افزود:در حوزه تلفن ثابت نیز تاکنون از قالب اعتبارات USO - ۵۷ روستا مجهز به تلفن ثابت شده اند و کلیه سرویس‌های تلفن ثابت روستائی بر روی شبکه جدید NGN/IMS منقل شده است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در خصوص خدمات مخابرات منطقه خراسان رضوی درحوزه تلفن همراه گفت:همراه اول بر مبنای تعهدات خود در تمام روستاهای پوشش لازم را برای مکالمه مشترکان تامین کرده است واکنون ۲ هزار و ۱۷۶ روستا تحت پوشش شبکه تلفن همراه می‌باشد و تکمیل پوشش ۳G و ۴G در تمام شهر‌ها و روستا‌ها تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

سالاری افزود:ایستگاه‌های موبایل استانی WLL)) نیز پوشش شبکه همراه را در روستاهای استان برابر پروانه تامین کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت:در سه سال اخیر بیش از ۵۰ سایت جدید در نقاط فاقد پوشش استان راه اندازی شده و ۷۵۰ سایت نسل ۳G راه اندازی و ۴۰۵ سایت LTE در استان فعال شده است.

سالاری افزود:با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه دایری تلفن ثابت ۴۴ هزار مشترک، اینترنت پر سرعت ADSL و VDSL ۵۶ هزار مشترک در استان تا پایان سال جاری می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار