پاسخ تند استاندار آذربایجان غربی به اتهام زنی های نماینده پیرانشهر:
خضری مرزبانی را بی کفایت قلمداد کرده است، ساعات کار کولبران از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر و معابر رسمی نیز مشخص است. عده ای در ساعت ۲۱ شب و در این سرما در معابر غیر رسمی مرز چه می کردند؟
کد خبر: ۳۷۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 02 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی به اتهامات و اظهارات خضری نماینده پیرانشهر در رابطه با موضوع کولبر ها واکنش نشان داد:


سعادت که به منظور ارائه گزارش فعالیتهای استانداری در جمع خبرنگاران حضور یافته بود گفت: از روز اولی که استاندار آذربایجانغربی شدم آقای خضری علیه ما اتهاماتی را مطرح کردند. یک روز گفت استاندار تعامل ندارد و روز دیگر ادعا کرد که سعادت علاقه ای به جنوب استان ندارد، این در حالی است که در اولین سفر خود به اربیل وی را همراه خود بردم.


وی  در ادامه افزود: در زمان انتخاب فرمانداران هیچ نماینده ای فردی را به من پیشنهاد نکرده بود اما آقای خضری یک نفر را برای فرمانداری پیرانشهر به بنده معرفی کرد که شیعه و فرزند شهید بود. بنده هم گفتم بر اساس وعده های رئیس جمهور می خواهم فرماندار شهرهای کردنشین آذربایجان غربی، از اهل سنت باشند. وی آقای نوسودی (فرماندار فعلی) را پیشنهاد کردند. آقای نوسودی در دولت احمدی نژآد معاون استاندار کردستان بود و در زمان استانداری رحیمی معاون اول احمدی نژآد در کردستان، وی شهردار سنندج بود.
این پیشنهاد را پذیرفتم و این انتخاب هزینه های سیاسی زیادی برای من داشت و بنده را متهم کردند که استانداری را محل جبهه پایداری کرده ام. این هزینه ها برای تعامل با نمایندگان شهر های کردنشین اتفاق افتاد.

 استاندار آذربایجان غربی در رابطه با نامه نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور گفت: در راستای ایجاد تعامل و وحدت ایشان رو گردنمان گذاشتیم و حالا این حرف ها را می زند. به  رئیس جمهور نامه نوشته که به تخلفات من رسیدگی شود. بنده از خدایم هست چنین اتفاقی بیفتد تا همه چیز مشخص شود.


سعادت افزود: زمانی که ما بر اساس گزارش های رسیده تغییراتی در مدیریت بازارچه ها که مدیرانشان دریافتی دیگری غیر از حقوق داشتند، انجام دادیم مشکلات وی با من بیشتر شد.


وی ادامه داد: اختلافی هم بر سر انتخاب فرماندار سردشت رخ داد. فردی را به عنوان سرپرست فرمانداری به وی معرفی کردیم اما ۶ ماه را دواند و نظری نداد. سرپرست جدید را معرفی کردیم که اتفاقا از دوستان ایشان بود و در انتخابات مجلس گذشته همراه وی بود اما نمی دانم چرا با یکدیگر راه نیامدند. اول قبول کردند و سپس رد کردند. حسین زاده نماینده نقده در مجلس و آقای عابد فتاحی هم شاهد این اتفاقات هستند.


سعادت افزود: خضری نگاه کند که در انتخابات مجلس نهم چقدر رای آورد و در انتخابات مجلس دهم چقدر؟ رای اش را که دیگر ما کم نکرده ایم.


وی در ارتباط با کولبران نیز گفت: کولبران حقیقی هیچ مشکلی ندارند اما خضری غیر کولبران را تحریک می کند و این یعنی گستاخ کردن قاچاقچیان علیه نظام.

خضری مرزبانی را بی کفایت قلمداد کرده است، ساعات کار کولبران از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر و معابر رسمی نیز مشخص است. عده ای در ساعت ۲۱ شب و در این سرما در معابر غیر رسمی مرز چه می کردند؟

وی ادامه داد: خضری به بنده تهمت زده که برای نزدیکان خویش مجوز هایی داده ام. یک مورد را اثبات کند حاضرم در دادگاه پاسخگو باشم. اتفاقا وی از بنده برای حل مشکل نزدیکان خود مجوز خواست. من هم برای اینکه مشکلات مردم حل شود موافقت کردم. نمی دانم وی از این امر سود مالی برده است یا نه.


سعادت افزود: کوله بری موضوعی است که طی روزهای اخیر خبرهای زیادی از استان در این خصوص مطرح می شود اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد افرادی هستند که خود را منتصب به کوله بر می دانند درحالی که خلاف آن است.


وی با اشاره به ساعت کاری کوله بران نیز گفت: با توجه به اینکه ساعت تردد کوله بران از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر مقرر شده آن هم از مسیری مشخص، اما افرادی در غیر از این ساعت و در معابر غیر رسمی اقدام به قاچاق مشروب و پیش ساز مواد مخدر صنعتی و سیگار می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار