نایب رئیس هیات کبدی ایلام گفت: با پایان یافتن نهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور و کسب عنوان سومی این دوره از رقابت ها کمیته فنی مسابقات تیم های ملی از سه بانوی تیم کبدی استان ایلام برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛زهرا یوسفی اظهار کرد: فاطمه منصوری، فاطمه امیدی و هانیه منصوری بانوان ایلامی دعوت شده به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی کشور هستند.
 
وی افزود: نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی با حضور ورزشکاران دعوت شده به منظور آمادگی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا تا 14 بهمن ماه جاری در حال برگزاری است.
 
یوسفی یادآور شد: بانوان کبدی کار ایلامی با حضور در مسابقات لیگ برتر در رده سنی بزرگسالان توانستند با صعود از گروه خود و پیروزی مقابل حریفان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یابند و در مرحله نهایی نیز مقام سوم کشور را کسب کنند.
 
وی گفت: تیم کبدی بانوان ایلام با حضور در لیگ برتر و کسب عنوان سوم این مسابقات نشان داد این استان دارای ظرفیت و استعدادهای شایسته ای در بیشتر رشته های ورزشی است و با فراهم کردن امکانات و توجه مسئولان می تواند به موفقیت های چشمگیری در بخش ورزش نائل شوند.
 
به گزارش تابناک ایلام، ورزش بانوان ایلام در سال های گذشته موفقیت های چشمگیری در بخش های مختلف ورزشی ملی و بین المللی کسب کرده اند و این امر توجه ویژه مسئولان را برای شناساندن ورزش استان ایلام و موفقیت های بیشتر می طلبد.
 
دور برگشت نهمین دوره مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور با حضور شش تیم راه یافته به دور نهایی به میزبانی کرمانشاه با حضور تیم های دانشگاه تهران، قزوین، لرستان، خراسان رضوی و کرمانشاه برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر برگزار شد و تیم کبدی بانوان ایلام در این دور از رقابت ها پس از تیم های گلستان و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار