معاون آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین:
معاون توسعه و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین گفت: کودکان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش مراکز قرآنی و پیش دبستانی در ترویج دستاوردهای انقلاب، دانش‌آموزان را برای مسؤولیت‌های خطیر آماده می‌کند.
کد خبر: ۳۷۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی بابایی در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهری در مدرسه دخترانه حکمت شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به بیانات امام خمینی‌(ره) درباره انقلاب اسلامی اظهار داشت: رمز بقا انقلاب اسلامی همان انگیزه الهی و وحدت مردم به عنوان رمز پیروزی انقلاب است.

وی افزود: انگیزه الهی به عنوان رمز پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان در معرض تهدید قرار گرفته و همه باید مراقب باشیم و از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

معاون توسعه و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین ادامه داد: کودکان امروز آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش مراکز قرآنی و پیش دبستانی در ترویج دستاوردهای انقلاب و نهادینه کردن آن در روح و جان فرزندان این مرز و بوم می‌تواند آنان را در مسؤولیت‌های خطیر فردای میهن اسلامی آماده کند.

بابایی تصریح کرد: اشنایی با فرهنگ، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان، معرفی شخصیت امام خمینی(ره) و ایجاد همبستگی و همدلی بین دانش‌آموزان از اهداف برگزاری مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: تنها انقلاب مردمی که در طول تاریخ سرزنده‌تر، بانشاط و پایدارتر از روز نخست خود بوده انقلاب اسلامی ایران است و مردم جامعه امروز هم همان آرمان‌ها را دنبال می‌کنند و ذره‌ای انحراف پیدا نکرده‌اند.

معاون توسعه و نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین یادآور شد: ملت بزرگوار ایران با دستان خالی و با رهبری موسی زمان حضرت امام خمینی(ره) در حالی‌ که آتشی در ایران، آتشی در ترکیه، آتشی در عراق و در پاریس بر علیه ایران از سوی دژخیمان و دشمنان شعله ور شده بود، به پیروزی دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار